Zwaar geluid

Status
Not open for further replies.

Esparcia

Well-Known Member
ff een vraagje, hoe kan je ervoor zorgen dat je scoot (een Rox) een zwaarder geluid maakt dan normaal zonder hem op te voeren?? En tot hoeveel decibel mag je dan gaan??
 
Advertisement - register to remove this

powerfilter,maar dit is niet aan te raden,zuipt alleen maar meer en maakt takken herrie vind ik op een std scoot,.....en is btw slecht voor je cilinder,zand,water,etc
 
paar gaatjes boren in je std luchtfilter,let op dan moet je ook weer een paar maatjes groter gaan in sproeier,....maar is echt niet aan te raden op je std cil hoor,...
 
Jah gaatjes bore zat ik ook al aan te denke, alleen ik wil em wel opvoere natuurlijk, alleen het punt is dat ik dan geen verzekering meer heb, vink toch nie zow prettig met een nieuwe scoot
 
welcome to my life,ik rij al altijd zonder verzekering,...hier is het een paradijs voor opgefokte scooters,mijn kameraden rijden allemaal zonder verzekering,licht enz
 
Krijg maar eens een ongeluk, zo erg dat je niet meer kan wegrijden of rennen. Dan praat je niet meer zo stoer. mario
 
LOL :p jah als we gaan ruzien heb ik nie veel aan hé, en eigenlijk ging et over het geluid... nie over het opvoeren of de verzekering, gewoon zwaar geluid (nie overdreve) zonder mn scoot te mollen :p
 
zucht, jah dat zeg ik toch :p wel standaart, helemaal standaart, wil alleen net binne het legale blijve ;) :p
 
deem power! said:
welcome to my life,ik rij al altijd zonder verzekering,...hier is het een paradijs voor opgefokte scooters,mijn kameraden rijden allemaal zonder verzekering,licht enz

Ohja waarom staat je Lazer XPRO dan bij de flikken??
Kneusje }:O
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top