zuperamateur tuning

Next

Well-Known Member
Plz begin me niet meteen uit te lachen, een mens moet ergens beginnen.

Ik zou me graag een dr70 kopen maar vermits die niks waard zijn std zou ik em dus getuned willen hebben. Ik woon in België waar niet zoveel tuners rondlopen, dus dacht ik van het zelf een keertje te proberen.

Hoe begin ik er het best aan, ik wil dus enkel de uitlaatpoort vergroten, niets met spoelpoorten ofzo beginnen te klooien, spoelkanalen kunnen misschien wel scherper gemaakt worden.

Weet iemand ook hoeveel ik er af mag halen enz.

Ik heb BW's

Als iemand een adres weet van een goed tuner in regio brussel laat het me dan ook maar weten.

Thx voor de ?zinnige? replies
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Next
Plz begin me niet meteen uit te lachen, een mens moet ergens beginnen.

Ik zou me graag een dr70 kopen maar vermits die niks waard zijn std zou ik em dus getuned willen hebben. Ik woon in België waar niet zoveel tuners rondlopen, dus dacht ik van het zelf een keertje te proberen.

Hoe begin ik er het best aan, ik wil dus enkel de uitlaatpoort vergroten, niets met spoelpoorten ofzo beginnen te klooien, spoelkanalen kunnen misschien wel scherper gemaakt worden.

Weet iemand ook hoeveel ik er af mag halen enz.

Ik heb BW's

Als iemand een adres weet van een goed tuner in regio brussel laat het me dan ook maar weten.

Thx voor de ?zinnige? replies

je ken toch ook gewoon je cil opsturen naar iemand die er wel verstand van heeft?
 
als je ivo meelt helpt hij je wel mits je laat zien dat je ene beetje verstand heb en het natuurlijk vriendelijk vraagt
 
IS-tuning was ook men eerste idee, maar vermits ik van belgie ben gaat dat vrij veel geld kosten (verzending) dacht ik, en ik doe het liever niet met de post ivm oudjes. Als ik de cilinder gewoon ergens zou kunnen wegbrengen zou me dat al veel beter passen enz.
 
dat valt wel mee hoor! zelfs met priority geen enorm kostenplaatje. heb al meerdere zuiderburen geholpen.

thx voor de support trouwens allemaal! :)

info@is-tuning.nl

Originally posted by Next
IS-tuning was ook men eerste idee, maar vermits ik van belgie ben gaat dat vrij veel geld kosten (verzending) dacht ik, en ik doe het liever niet met de post ivm oudjes. Als ik de cilinder gewoon ergens zou kunnen wegbrengen zou me dat al veel beter passen enz.
 
Back
Top