Zuinige bezorgbrommer

radres

Well-Known Member
Ik heb een viswinkel en wil binnenkort starten met bezorgen. Ik vraag me af welke scooters/brommers erg zuinig zijn i.v.m. de vele km die zal moeten afleggen. Natuurlijk ook betrouwbare. Ik heb gelezen dat Spillo erg zuinig is 1 op 80 ofzo. Of zo'n spartamet... een bezorgkfofer achterop en rijden maar, staat wel erg lelijk. Ik hoor graag tips!
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je ook wel spullen wil meenemen? Dus je wil ook hebben dat er een geisoleerde bezorgkoffer op past. Staar je niet helemaal blind op het verbruik. Koop vooral een degelijk merk (dus geen chinese troep).

Je kan eventueel kijken voor een 2e hands peugeot fox en daar een bezorgkoffer en toebehoren voor bestellen. Of een Honda Zoomer, 4 takt, betrouwbaar en ook relatief zuinig. Ideaal voor bezorgen.

zoomer-rood.jpg
 
Ik heb vroeger zelf heel wat jaren bezorgd. Ben begonnen op thomosjes en vespa brommers.. Dat was een drama.
Daarna altijd met foxjes gereden, tot ik met de auto ging bezorgen.
Super betrouwbaar.
Ik weet niet hoeveel bezorgbrommers je wilt gaan halen?
Een gereviseerde fox heb je iig jaren plezier van. En zijn genoeg onderdelen voor te krijgen.
 
De laatste keer dat ik een auto aanschafte, kreeg ik van de verkoper voor niet veel extra een Peugeot Ludix aangeboden. Ik heb de auto inmiddels niet meer maar de brommer nog wel.
Dit is een echte bezorgscooter, ik heb er al veel op gereden.. kwaliteit echt perfect!
 
je kan ook kijken voor een sym
ik werk bij new york pizza en hiermee bezorgen wij er wordt never nooit onderhoudt gepleegd en ze houden lang vol
jaartje al 30k op de teller!
 
Back
Top