Zuigerveren peugeot fox

jostefa

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar vervangende zuigerveren voor mijn peugeot fox deluxe 2002 model. Het gaat hier om een standaard cilinder en standaard zuiger van een 25 km/h fox.

(ik wil de bestelling doen via webshop geen winkel in de buurt heeft deze helaas)

groeten Jostefa
 
Advertisement - register to remove this

beter koop je gewoon een nieuwe zuiger :) daar zitten veertjes bij..

er zijn zoveel verschillende zuigers.. en ook pasvormen van veertjes.. dus de dikte bijvoorbeeld.. dat de kans groot is dat je de verkeerde besteld of krijgt :)

een nieuwe zuiger kost ook niet zoveel geld :)
 
beter koop je gewoon een nieuwe zuiger :) daar zitten veertjes bij..

er zijn zoveel verschillende zuigers.. en ook pasvormen van veertjes.. dus de dikte bijvoorbeeld.. dat de kans groot is dat je de verkeerde besteld of krijgt :)

een nieuwe zuiger kost ook niet zoveel geld :)

Omdat de man van de brommer zaak mij vertelde dat die imitatie zuigers veel minder goed waren dan de standaard zuiger, adviseerde hij mij om alleen nieuwe veren te kopen. Of zijn er ook gewoon goede vervang zuiger tekoop om het zo maar te noemen
 
moet je even de maat van je krukas opmeten en de diameter van je cilinder.. dan weet je of hij past.. de maten van de zuiger staan op de site..

en als je scooter niet op is gevoerd zal dat echt geen verschil maken :)
 
lol cilinder eraf gehaald zuiger er weer in gedaan tot anderhalve cm van de bovenkant ik in het gat blazen loopt gewoon redelijk snel leeg dus probleem opgelost even nieuwe zuiger bestellen ga nu zuiger meten.

maten: diameter gat van het lager 12mm
lengte: 46mm
diameter: 39.??mm
 
Last edited:
lol cilinder eraf gehaald zuiger er weer in gedaan tot anderhalve cm van de bovenkant ik in het gat blazen loopt gewoon redelijk snel leeg dus probleem opgelost even nieuwe zuiger bestellen ga nu zuiger meten.

dat eerste snap ik even niet?
 
dat eerste snap ik even niet?

Ik heb mijn cilinder van mijn blok gehaald, zuiger van de krukas deze los in mijn cilinder gedaan naar de bovenkant gedrukt zodat hij 2 cm ofzo van bovenkant zit toen erin geblazen met mijn mond :p. Toen onsnapte er gewoon teveel lucht voor goede compressie.
 
Last edited:
Back
Top