sr tuner Let's tune in on 15 June 2005 #1 Ik ben wel benieuwd hoe lang de zuigers van bijv. een mhr speed meegaan. Ik heb zelf geen micrometer met meetklok voor binnenmaten, maar kan er ongeveer een schatting gedaan worden in km's?
Ik ben wel benieuwd hoe lang de zuigers van bijv. een mhr speed meegaan. Ik heb zelf geen micrometer met meetklok voor binnenmaten, maar kan er ongeveer een schatting gedaan worden in km's?
Marcel флоп т мг е)) 15 June 2005 #2 200 km ofzo? DJ heeft op 1 zuiger van een PR2 ong 350 gereden ofzo met 19 pk Upvote 0 Downvote
Tom.#86 TKT! 15 June 2005 #3 eerder na 200km een zuiger veer, en na 400 complete nieuwe zuiger. OF hij moet natuurloijk vol vegen zitten, of genaaid zijn. Upvote 0 Downvote
eerder na 200km een zuiger veer, en na 400 complete nieuwe zuiger. OF hij moet natuurloijk vol vegen zitten, of genaaid zijn.
S Sibo For those 7 seconds 15 June 2005 #5 Zelf kijk ik niet zo naar km, maar liever naar draai uren... na 6-7 uur komt er weer een nieuwe zuiger Upvote 0 Downvote
Zelf kijk ik niet zo naar km, maar liever naar draai uren... na 6-7 uur komt er weer een nieuwe zuiger