This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

zuigertje hoelang doen jullie ermee?

Ferreltje

G O V G Z E W
ik heb een vraagje aan de speed 2004(tuned) rijders.. hoelang doen jullie ongeveer met een zuigertje?.. ik heb hem nu een meeting seizoen erin zitte.. maar scooter begin steeds veger te doen toeren wisselingen (kan nu bijna vort volgas weg) heb gevoel dat het de zuiger is.. mijn vraag hoelang doen jullie er nu mee?

kan tog makkelijk de speling laten opmeten...

kijk ff hoeveel slotspeling je hebt ook als je zuiger nog niet aan vervanging toe is. (al lijkt me van wel na 750 km :X ik haal dat dus egt NOOIT )

Als je prestaties minder worden zou ik er zowieso eens naar kijken. De ene keer blijf ik branden tot ik de NX knop indruk, de volgende keer is het al heel snel. Ik doe met mijn speed 04 nog met mijn 1ste zuigertje, met het oude type verving ik ze meestal als de cilinder er afging voor controle of wat dan ook.

Ik rijd ook nog steeds met mijn eerste zuiger en zuigerveer. Ik heb echt al flink veel geknalt @ 14.000+ . Heb nog steeds veel compressie en vermogen.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe krap alles staat (mengsel / olie / etc )
Ik smeer iig 1 op 45 met pro2 en dat gaat echt super

Ik kijk meestal naar de draaiuren... (5-6 uur een nieuwe zuiger, aantal km was denk rond de 100/150)

maar gedraaide uren is ook maar schaten

Daarom komt er ws een draaiuren meter op me nieuwe projectscoot....

Sibo said:
Ik kijk meestal naar de draaiuren... (5-6 uur een nieuwe zuiger, aantal km was denk rond de 100/150)

maar gedraaide uren is ook maar schaten

Daarom komt er ws een draaiuren meter op me nieuwe projectscoot....
Een simpele aim heeft die optie al, denk alleen dat 90% van de mensen die er 1 heeft dat niet weet

Een fietsteller die draaiuren van je motor bijhoud. Ik denk dat jij de tijd dat je rolt dan bedoeld, want stationair draaien en warddraaien enzo hoort voor mij ook bij de draaiuren