zuigerkop check this !!!!!!!!!!

Status
Not open for further replies.
D

Deleted member 6476

Guest
hoi

ik vroeg me af als je de kop van een zuiger al 1mm eraf haalt dat je dan al wat harder gaat?
dus hoe meer je eraf haalt hoe harder je gaat

wie weet er hier meer over
pm me maar]

laters
 
Advertisement - register to remove this

en dan? je slag blijft het zelfde en je hebt minder compressie. Kan je net zo goed meerdere voetpakkingen er tussen gooien. Maar als je een beetje zoekt merk je vanzelf dat het niet gaan werken. Sorryz
 
Ik weet niet of het ook kan met scootercilinders, maar toen ik nog MT reed kon je je cilinderkop afvlakken waardoor de compressie hoger werd en je dus meer trekkracht krijgt.

Zou iemand me kunnen vertellen of dit ook mogelijk is met een LC cilinder (polini gietijzer)?
 
Meneer Eric hoezo lagere compressie ? de verbrandingskamer wordt alleen maar kleiner dus hogere compressie , je moet natuurlijk niet te grote compressie hebben dus daar moet je ook op letten . en het lijkt mij zoiezo gewoon nutteloos.
 
Ja, maar topicstarter heeft het over een stuk van de bovenkant van de zuiger afknallen, dat heeft totaal geen zin, en 2 voetpakkingen eronder gooien, of dat soort gein wordt de squish alleen maar hoger.
 
topicstarter: denk je dat ze daar bij de gieterij niet al aan gedacht hebben? die betere cilinders zijn al vrijwel perfect als je ze koopt, daarna kan je ze eventueel naar eigen wensen aanpassen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top