predatorpaddock
Well-Known Member
Hallo,
onlangs heb ik mijn zuiger laten vervangen van mijn CPI Aragon GP (Paddock) omdat ik het toch waagde om een stuk zonder motorolie te rijden en omdat het nog aangezogen moest worden en helaas was daardoor mijn eerste zuiger versleten waardoor ik niet meer genoeg druk had in mn cilinder en hij uitviel bij volgas... maarja...
Nu met een nieuwe cilinder, bezig met het inrijden, dacht ik dit weekend ff lange ritten te maken in een heerlijke avond. Dus de eerste nacht heb ik zo`n 35km maar gereden. Maar ook sinds dien, in die avond slaat hij af bij stoplichten als ik geen gas bij blijf geven en als ik hem start geeft hij flink gas zonder dat ik aan mn gas zit.
Daarna nog een avond gereden met dat probleem en zo`n 65km gemaakt. paar keer uitgevallen :\ omdat ik te weinig of te laat gas gaf. Maar ook... als ik dan soms gas bij wil geven reageert hij niet en valt hij uit of ik neem gas terug en hij draait weer wat beter (dus als ik gas bij gas dat hij zeg maar wat somberder klonk en hij bijna uit wou vallen).
Overige details: -Bij het weg rijden moet ik bijna half gas geven om enigzins een goeie reactie te krijgen om weg te trekken.
-Eenmaal aan het rijden rond de 50km/h als ik dan met mn gas speel krijg ik haast geen reactie, wat ik normaal wel duidelijk zou voelen en horen.
-Mijn uitlaat klinkt iets wat anders sinds die avonden rijden als hij heet is.
-Ik heb de cilinder al zo`n 250km ingereden, aangeraden was om 300km in te rijden van de scooter shop
Nou vraag ik me af, heb ik nou nóg een zuiger gesloopt?
Als ik nog een zuiger heb gesloopt denk ik eraan om deze scooter te repareren en dan te verkopen of gelijk verkopen, of houden en blijven rijden? meningen graag
onlangs heb ik mijn zuiger laten vervangen van mijn CPI Aragon GP (Paddock) omdat ik het toch waagde om een stuk zonder motorolie te rijden en omdat het nog aangezogen moest worden en helaas was daardoor mijn eerste zuiger versleten waardoor ik niet meer genoeg druk had in mn cilinder en hij uitviel bij volgas... maarja...
Nu met een nieuwe cilinder, bezig met het inrijden, dacht ik dit weekend ff lange ritten te maken in een heerlijke avond. Dus de eerste nacht heb ik zo`n 35km maar gereden. Maar ook sinds dien, in die avond slaat hij af bij stoplichten als ik geen gas bij blijf geven en als ik hem start geeft hij flink gas zonder dat ik aan mn gas zit.
Daarna nog een avond gereden met dat probleem en zo`n 65km gemaakt. paar keer uitgevallen :\ omdat ik te weinig of te laat gas gaf. Maar ook... als ik dan soms gas bij wil geven reageert hij niet en valt hij uit of ik neem gas terug en hij draait weer wat beter (dus als ik gas bij gas dat hij zeg maar wat somberder klonk en hij bijna uit wou vallen).
Overige details: -Bij het weg rijden moet ik bijna half gas geven om enigzins een goeie reactie te krijgen om weg te trekken.
-Eenmaal aan het rijden rond de 50km/h als ik dan met mn gas speel krijg ik haast geen reactie, wat ik normaal wel duidelijk zou voelen en horen.
-Mijn uitlaat klinkt iets wat anders sinds die avonden rijden als hij heet is.
-Ik heb de cilinder al zo`n 250km ingereden, aangeraden was om 300km in te rijden van de scooter shop
Nou vraag ik me af, heb ik nou nóg een zuiger gesloopt?
Als ik nog een zuiger heb gesloopt denk ik eraan om deze scooter te repareren en dan te verkopen of gelijk verkopen, of houden en blijven rijden? meningen graag