zuiger verschil

Status
Not open for further replies.

`Jeroen`

Banned
hey

ik heb een polini w poorter 70 cc alu met dat evo teken erop

maar nu moet ik een andere zuiger hebben maar wil er geen nieuwe polini zuiger indoen weet het het moet eigelijk wel een polini zuiger zijn maar ik wil er niet teveel geld meer in steken

nu is mijn vraag welke andere zuiger kan ik in mijn cilinder doen en wat is de maat van de zuiger die erin zit de ene zegt weer 47 mm en de andere weer 47.6 en op internet sites kan ik het ook niet vinden dus als julie graag willen zeggen welke andere goedkope zuiger erin kan en wat de maat daarvan is

alvast bedankt jeroen

edit het is voor een puch typhoon

Advertisement - register to remove this

Het is waarschijnlijk evg teken.. (van de gieter als het goed is), maar ik zou gewoon de zuiger koper die erbij hoort. Dan weet je dat het zeker goed is!

jah hij heeft een w poort maar als je bij scootparts kijkt staat er bij alle evolution cilinders 47.6mm en mij is vertelt dat eht evo teken wat erop staat bij door evolution is gemaakt maar een ander zegt weer dat het gewoon een alu cilinder is maar bij scootparts staat weer alle alu cilinders 47mm dus nu snap ik er helemaal geen reed meer van

hoop jullie nog wel en dat jullie mij kunnen helpen

nou zo duh is dat niet er zijn genoeg nOObs die daar nog nie eens het verschil tussen zien, zodra ze het evg teken zien zijn ze gelijk verkocht, of het dan een italkit is of een echte polini dat boeit ze niet :) maargoed als het de polini is ie 47mm

er staat toch met letters polini op zo achterlijk ben ik nou ook weer niet hoor.

maar waarom staat er bij scootparts dan 47.6 mm voor alle evolution cilinder
en alle aluminium cilinders 47mm wat is het verschil dan ze zijn toch allebij van alu of space ik hem nu dood

omdat de evo cilinders gebruik maken van een boring van 47.6, en jij hebt geen evo cilinder want je hebt een w-poort. ik meen dat er iets aan de hand was met de w-poort, dat die een erg afwijkende zuigermaat heeft. 47,4 kan ik me herinneren.

de eerst w-poorter is ook na mijn weten een evo. Die zijn nu ook heeeeeel moeilijk te krijgen aangezien die niet meer worden gemaakt/nieuw verkocht.
De w-poorter van tegenwoordig is geen evo meer.

Maar staat er nou heel duidelijk polini op , of EVG?

Iig , pak een schuifmaat en meet het op ;)
Je kan aan je oude zuiger ook zien of het een platte zuiger is.

dat is het probleem juist de zuiger heb ik niet meer

maar er staat op de cilinder polini en EVo maar dan in het evo teken

maarjah de maat weet ik nu dankzij melf 47,4mm maar waar ik die zuiger kan kopen weet ik nogniet

Status
Not open for further replies.
Back