Zuiger tegen binnekop

dennis mk

!EVO SETJE!
Ik heb net mn gekochte hebo ng op mn scoot gezet
ik alles aangesloten enzo, wil ik em aankicke
komt mn zuiger tegen mn binnekop
hij tikt er dan tegenaan... wat moet ik doen om dit te verhelpen????????... ff snel antwoorden graag dan kan ik verder :P

Advertisement - register to remove this

ok bednakt man, maar is het dan meteen goed, een andere gast zij je moet em over je oude heen doen, maar volgens mij moet di eoude er dan wel onder uit ofnie??/

Heb je de squish wel opgemeten: weet je zeker dat de zuiger de kop raakt? Is er geen sprake van een randje/braampje etc?

ik heb nu 2 dikkere voetpakkingen erop gedaan
maar als ik em nu start, dan klappert ie... niet het tikken dat ie tegen de binnekop aan komt een soort plap plap plap geluid echt heel vaag... weet iemand hoe dit komt, misschien door 2 dikke voetpakkingen?????

ander vraagje, ik weet wle wat squish is, maar je kan em wel meten met binnekop en kop eraf, maar dan is ie niet vasgeschroegft en dan weetje tog ook nie wat je squish is, hij word tog minder dan als je die schroeven aandraaid???

Originally posted by dennis mk
ander vraagje, ik weet wle wat squish is, maar je kan em wel meten met binnekop en kop eraf, maar dan is ie niet vasgeschroegft en dan weetje tog ook nie wat je squish is, hij word tog minder dan als je die schroeven aandraaid???

je moet em wel opmeten met je binnen en buitenkop erop

misschien domme vraag maar hoe kun je dat nou meten???? door je bougiegat ofzo????

helemaal goed, stukje soldeertin in een L vorm door je bougie gat en zorgen dat dit word platgeslagen tussen zuiger en kop.

dan meet je het stukje platgeslagen tin op en dat is je squish.

-pak een tindraadje, maak een L vorm en het onderste balkje moet zeg maar 25mm zijn, die steek je in je cilinder, kick een paar keer rustig,, haal em eruit, en meet et fijngeplette deel met een micrometer of schuifmaat. squish moet dnek bij jou 0.7 zijn. als je et niet snapt, gebruiik dan maar de search

ik weet al hoe ik moet meten
maaar ik denk niet dat dat et probleem ik... ik hoor mn zuiger door de cilinder... soort tikke tikke tikke tikke tikke
Alleen als ie stationaitr loopt
als je gas geeft hoor je et ws nie door harde geluid vasn uitlaat...
Zuiger is goe dingezet, hoeveel mm moet squis zijn voor manston rep, dan ga ik et nu ff opmeten!

ik weet al hoe ik moet meten
maaar ik denk niet dat dat et probleem ik... ik hoor mn zuiger door de cilinder... soort tikke tikke tikke tikke tikke
Alleen als ie stationaitr loopt
als je gas geeft hoor je et ws nie door harde geluid vasn uitlaat...
Zuiger is goe dingezet, hoeveel mm moet squis zijn voor manston rep, dan ga ik et nu ff opmeten!

heb je geen handleiding, staat et ook vast wel in

Back