zonder contactslot starten...

rap-pi3j

zipfreak
ik heb men contactslot niet meer...die is kapot gegaan door een grappemaker...maar..nu wil ik wel rijden..maar kan dat wel...of moet ik iets van kabelboom wel of niet aansluiten?..is dit mogelijk..of moet ik per se contactslot halen?

sorry vergeten bij te zetten..is voor een zip ac
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ow, ik dacht dat je hem alleen wilde starten :)
als je bij pia het sloten cilindertje eruit haalt, kun je met een schroevendraaier of lange sleutel gewoon starten. maar voor een zip ac lc runner etc kosten de contactsloten cilindertjes met 2 keys 7 euro voro imitatie en iets van 14 euro voor pia sleutels.
ik denk eerlijk gezegd dat je die dingen het beste nieuw kunt kopen.
of heeft die persoon je stuurslot proberen kapot te trappen ofzo?
 
haha..jah was het maar alleen het cilindertje...heel mn contactslot is gesloopt..dus moest hem eruit halen...echt gewoon totaal dus...weet je misschien hoe duur dat dan is?...en,hoe zit dat nou met dat als ik de plus draad ook op accu aansluit..of er alleen maar op houd.. dat ie dan gaat starten..wat zit er dan verkeerd..want dat betekent dus dat ie constant stroom vraagt...en als ik accu verbind hij die stroom krijgt om te starten..

nicoz said:
ow, ik dacht dat je hem alleen wilde starten :)
als je bij pia het sloten cilindertje eruit haalt, kun je met een schroevendraaier of lange sleutel gewoon starten. maar voor een zip ac lc runner etc kosten de contactsloten cilindertjes met 2 keys 7 euro voro imitatie en iets van 14 euro voor pia sleutels.
ik denk eerlijk gezegd dat je die dingen het beste nieuw kunt kopen.
of heeft die persoon je stuurslot proberen kapot te trappen ofzo?
 
Welke draden tegen elkaar houden .van kymco om te starten . Heb 2x groene 1x rode 1x zwarte met witte streep .en 1x gewone zwarte . accu zit vol . heb ik op geladen . m.v.g.
Rood en zwart.
Wil je de scooter daarna weer uitzetten, rood en zwart weer verbreken en zwart/wit en groen met elkaar verbinden.
 
Back
Top