Zoekbox op de portal

We hebben sinds gisteren een zoekfunctie toegevoegd aan de portal. Nu kan je eenvoudig via google zoeken. We hopen dat dit voor de mensen die het forum als startpagina gebruiken een welkome aanvulling is.

Heb je trouwens nog suggesties voor het forum laat het ons weten, en dan kijken we wat we daar mee kunnen doen.

gr de Crew.
 
Advertisement - register to remove this

is idd wel een geinige toevoeging, jammer dat firefox standaard al een google searchbar heeft :).

misschien weer een scooterbase hyperlink plaatsen? naast dat gevarendriehoekje? Of komt dat met de nieuwe scooterbase weer?
 
erg handig :)
zal effe wennen worden aangezien ik nu ook nog gewoon google.nl in typ als ik iets op wil zoeken terwijl bij mij naast de adres balk gewoon de google searchbar zit.
kijken of ik dit wel door krijg :D
 
Erwin. said:
misschien weer een scooterbase hyperlink plaatsen? naast dat gevarendriehoekje? Of komt dat met de nieuwe scooterbase weer?

Yup, dan gaan we zorgen dat scooterbase weer aan je forumprofiel gekoppeld zit.
 
mischien is het optisch mooier om de google zoek functie in een tabel te zetten net als user cp en Private Messages. staat mooier bij de site ;)
 
Last edited:
brambomb said:
mischien is het optisch mooier om de google zoek functie in een tabel te zetten net als user cp en Private Messages. staat mooier bij de site ;)


zoiets bedoel ik

naamloos.jpg



detail :p
 
Saai misschien, het is tenminste wel overzichtelijk.

Kan het geen optie worden dat je de searchbar ook uit kan zetten Bas? Ik vind het maar irritant dat reclame ding... :p
 
BojT said:
Saai misschien, het is tenminste wel overzichtelijk.

Kan het geen optie worden dat je de searchbar ook uit kan zetten Bas? Ik vind het maar irritant dat reclame ding... :p

Ik kan eventueel lkijken of ik hem uit de banner vrij style kan slopen.

@bram: Opzich leuk idee, maar krijg het nu 1 2 3 nog niet werkend. Misschien dat ik me binnenkort er nog een keertje op stort. Bedankt iig voor de feedback en het voorbeeld :)
 
Back
Top