zo aangehouden...en een reden van niks

owjah en vertel jij mij dan maar eens de preciee constuktie snelheid hier in nederland.
staat nergens inde weg wat juh bromfiets ma ma lopen.
maar mij hebben ze ook al eens aan gehpuden
ze stonden achter me en ik trok weg op me achterwiel en wist nie dat ze achter me stonden.
ik moest me naar het bureau.
moest ik hem in de garage zetten en alemaal dingen invullen.
ik zie zow van waneer krijg ik hem terug.
hij zow hmm jah na het weekend(was vrijdag ochtend)
i kzow dikke aap jij gaat maar mooi ermee naar de rollenbank en wil hem vanmidag terug zoniet haal ik hem op.
enn ja hoor kon hem s'middags weer ophalen :D:D
 
Originally posted by terror-hardcore
owjah en vertel jij mij dan maar eens de preciee constuktie snelheid hier in nederland.
staat nergens inde weg wat juh bromfiets ma ma lopen.
maar mij hebben ze ook al eens aan gehpuden
ze stonden achter me en ik trok weg op me achterwiel en wist nie dat ze achter me stonden.
ik moest me naar het bureau.
moest ik hem in de garage zetten en alemaal dingen invullen.
ik zie zow van waneer krijg ik hem terug.
hij zow hmm jah na het weekend(was vrijdag ochtend)
i kzow dikke aap jij gaat maar mooi ermee naar de rollenbank en wil hem vanmidag terug zoniet haal ik hem op.
enn ja hoor kon hem s'middags weer ophalen :D:D

lees eens en begrijp 't eens....
hij heeft zellufs 70cc dus hij rijdt motor zonder rijbewijs... politie staat volledig in z'n recht wat niet wilt zeggen dat IK het ermee eens ben hoor..... hij reed dan wel verantwoordelijk mjah er zijn een hoop mensen die 70cc hebben en dat niet doen.. iig ik hoop 't beste voor je, meestal gaan ze niet zooo ver dat cilinder-inhoud gaan meten tenzij ze echt iets vermoeden...
 
mjah je leest het vanzelf wel over hoe en wat de afloop van dit gedoe is, ben iig druk bezig met info verzamelen. Morgen ga ik het voorleggen aan de desbetreffende agent. Pen en papier mee zodat ik alles mooi zwart op wit heb voor een mooi bezwaarschrift
 
Originally posted by terror-hardcore
owjah en vertel jij mij dan maar eens de preciee constuktie snelheid hier in nederland.
staat nergens inde weg wat juh bromfiets ma ma lopen.
maar mij hebben ze ook al eens aan gehpuden
ze stonden achter me en ik trok weg op me achterwiel en wist nie dat ze achter me stonden.
ik moest me naar het bureau.
moest ik hem in de garage zetten en alemaal dingen invullen.
ik zie zow van waneer krijg ik hem terug.
hij zow hmm jah na het weekend(was vrijdag ochtend)
i kzow dikke aap jij gaat maar mooi ermee naar de rollenbank en wil hem vanmidag terug zoniet haal ik hem op.
enn ja hoor kon hem s'middags weer ophalen :D:D


Maximaal toegestane constructiesnelheid van 45 km/u staat gewoon in de wetboekjes hoor, kijk eens op www.om.nl ofzo.

Enne... nog ff iets:
1) leer fatsoenlijk typen (prettiger voor ons allemaal ;) )
2) eerlijk gezegd geloof ik je "stoere" verhaal niet zo maar dat zal wel weer aan mij liggen...
 
In wat voor dorp leef jij zeg?
Hier in ede is het de hele gvd dag open :(
Egt wel strange bij jouw....!
Maja het komt wel ......
 
mjah ik neem morgen een dag vrij van school...kank tenminste rustig wat dingen op een rijtje zetten...me bed is net in elkaar gestort dus die moek nog fixxen en ik hoop dat ik ze morgen om kan halen om mijn brommer terug te geven aangezien ie er nu al sinds donderdag staat en ze er niks mee doen....morgen eerst maar naar woutenbureau...moet er toch maar eens van komen
 
ok ben er geweest....kon mijn vragen niet stellen aangezien de agent die mij aanhield niet aanwezig was....het zal ook wel weer ja......maja het wijf dat er bij was kon me vertellen dat de brommer ergens anders heen moet aangezien ze hier geen rollenbank hebben staan...gaat nog langer duren dus......of de rollenbank wordt hierheen gebracht.....
 
dat wordt dan dus waarschijnlijk Joure. Kun je niet iets proberen te regelen met ze anders. Ik kon een deal met ze maken dat ik geen boete zou krijgen als ik me scooter origineel terug zou brengen.. iig dat ie niet meer dan 0.6 kw gaf. Misschien dat dit een optie kan zijn ;)
 
Kank ook proberen natuurlijk maar ik verwacht er helemaal niks van....ik ga morgen weer kijken of de agent in kwestie er is en mijn vragenlijstje aan hem voorleggen...ik heb zo'n vermoeden dat als ie naar joure zou moeten dan dat ik hem iig 2 weken niet meer terugzie...aangezien ik hier totaal geen zin in heb ga ik nu alles proberen om dit te voorkomen...ik wil eht niet eens op een deal gooien met die lui want ik heb niks foutgedaan
 
Idd elmors... je hebt nix fout gedaan... hold on your stundpunt:)
Maarja... wil het niet helemaal zoals jij wil dan maar tog een beetje Water bij de Wijn doen ;) en proberen zo'n del te sluiten
 
ik gooi het niet op een deal met hun...ben nu al 2x genaait door die gasten en ben het helemaal zat......ze komen morgen maar met sterke bewijzen dat ik het was.....aerox terror...ik bedank je alvast voor de intresse..ik vind het echt fijn dat iemand zich er voor intresseert:*
 
Last edited:
meevaller uit onverwachte hoek!

Ik heb vanmiddag met me ma gepraat over de reden van mijn oppakken, vond dit zeer onredelijk en na een half uur lullen was mijn moeder het ermee eens dat het verdomd moeilijk is om een bewegend verzekeringsplaatje af te lezen......das al mooi dat ze dat zelf ook vind want de agent die me "gezien" heeft en mijn moeder hebben allebei een bril.

Ook kwam ze met het verhaal aanzetten dat ze vorig weekend door het dorp liepen en dachten ze dat ze mij zagen rijden....achteraf hadden ze zoiets van nee dat kan niet, want hij staat op woutenbureau. Aangezien dat ik de agent wil testen om mijn moeders plaatje af te laten lezen en hem dan ook nog te laten onthouden (wat hem zeker weten niet lukt) heb ik een heel sterk punt over dat het niet mijn verzekeringsplaatje was waarop ie me aanhield maar de kleuren en het model....een RS valt erg op...vooral een geel zwarte(melandri 2001 uitvoering)
49400830.jpg

plaatje voor de mensen die er niet mee bekend zijn

hier rijd er dus nog 1 mee rond hier in de buurt........hoe krijg ik het voor elkaar....wat een meevaller...als het me lukt om de agent te pakken op de wijze waarop ie me heeft herkend dan kan ie het wel schudden(lijkt mij)
 
mjah, men hale agent over om mee te werken aan een test......
Moet uitvinden van de agent hoe ver de afstand tussen ons was, hoe hij was toen hij me zag: fiets, lopend, auto etc. , waar was het etc.

Dan gaan we naar die plek en dan ga ik op die afstand staan en houd verzekeringsplaatje van me ma omhoog...es kijken of die agent zoals die claimt het plaatje af kon lezen.....lukt het hem niet dan weet ik zeker dat ie me op mijn kleuren heeft opgepakt en niet op plaatje......maja aangezien hij toch niet wil meewerken moet ik gewoon zijn eigen woorden maar gebruiken:

Ja, maar het is wel een opvallende brommer he?

Maja ik probeer gewoon eert of ie mee wil werken aan de test, doet ie dat niet dan zeg ik dat wat hij gezegd heeft tegen mij....geeft ie dat onverhoopt dan toch toe dan zeg ik hem dat er nog een precies dezelfde brommer rondrijd...daar heb ik mijn ouders als getuige voor...moet lukken dacht ik :)
 
ok...hijs al op de rollen geweest vandaag..werd net gebeld en kan hem zo op komen halen...dan moet ik nog effe zien wat ik verder krijg....zullen ze blij mee geweest zijn :) weer een rollenbank aan stront:#
 
hier issie dan:
73423211.jpg


zijn alleen een paar rare dingkjes:

Toen ik er kwam gaf ie mij het briefje en ik had niet echt tijd gehad om het goed te lezen....

Hij begon een heel gesprek en zei o.a.:

- "de brommer heeft ets teveel vermogen"....dat snapte ik al niet want ding heeft meer dan 3KW:?

Öp mijn vraag of ik afgevoerd moest terugkomen kwam hij met het antwoord: Nee, is op eigen initiatief, als we je nog een keer pakken leggen we de zaak voor aan officier van justitie....

Nou heb ik zo'n gevoel dat het alleen een test was en ik geen bekeuring krijg aangezien het niet bij justitie is geweest en er een streep staat bij het bedrag...heb ik zo veel geluk? Ik hoop het:) We zullen het maar effe afwachten...
 
Back
Top