Znen Retro ! Start niet

iemand nog tips om hem te laten starten of wat we kunnen nakijken proberen??

Wil je er even op letten dat je de EDIT knop gebruikt.. Want 5 keer achter elkaar posten maakt het onoverzichtelijke rommel van.
Graag zoveel mogelijk informatie in 1 berichten venster. Reageren als er iemand anders heeft gereageerd. En als dat niet gebeurd dan pas mag je na 24 uur een post daaronder maken.



Dus hij vonkt nou wel?

Waarop staat de klepspeling ingesteld?

Staat het blok goed op tijd? En is dit na gezien na montage.
Misschien de zuigerveren niet op de juiste manier gemonteerd (want het werkt iets anders dan bij een 2takt)
 
ja hij start nu na alles vervangen te hebben en draad getrokken van blok naar bobine, hij gaf daarna geen benzine dus even schoongemaakt en toen begon die te starten eindelijk. en dat de wiel bleef klemmen de koppeling is kapot niet zo'n beetje ook.
ieder geval bedankt voor alle informatie maar hij start gelukkig.
 
Heb je de elektrische choke al eens getest/nagekeken.

Weet je niet hoe dit moet, de heilige Youtube weet raad, zoek gewoon eens op "GY6 enricher" en je vindt meerdere goeie video's over de werking en hoe je zo'n ding test.
 
we hebben en rondje gereden de heen weg reed die 40 en de terug weg ging die op de helft niet harder dan 10 en zodra ik iedere keer gas geeft valt die uit en start ik hem weer en gas geven valt weer uit als ik hem gewoon start en zo laat blijft die aan.
 
Kan ook een verkeerde klepspeling zijn.. Dan heb je die waarschijnlijk iets te ruim staan.
ja we hebben gister en stuk er9p gereden en ecjt halve wegen de terugweg ging ik niet harder dan 10 en elke keer als ik gas geef voel die uit als ik hem starten en zo liet bleef die aan zodra ik weer gas geef valt die uit.. ben echt hopeloos nou wat het kan zijn want bijna alles is nieuw
 
Als de e-choke eraf is dan blijft hij op choke, dus extra benzine geven.

ja we hebben gister en stuk er9p gereden en ecjt halve wegen de terugweg ging ik niet harder dan 10 en elke keer als ik gas geef voel die uit als ik hem starten en zo liet bleef die aan zodra ik weer gas geef valt die uit.. ben echt hopeloos nou wat het kan zijn want bijna alles is nieuw
Hij verzuipt dus. Zie vorige reactie
 
Als de e-choke eraf is dan blijft hij op choke, dus extra benzine geven.


Hij verzuipt dus. Zie vorige reactie
ja daar hebben we ok al naar gekeken en zit en nieuwe choke op.
ze hebben de gasnaald en stukje omhoog gedaan en sindsdien kan ik op dit moment gas blijven geven zonder uitvallen en rijd ook weer 60 van plaats 35.
 
Back
Top