Zit mijn drukveer uberhaupt goed? (Piaggio)

JeffY

Member
Zoals de titel al zegt, ik vraag me af of dit normaal is.
 

Attachments

  • FF9C78A8-D37B-4BE3-9F41-63F44CD63067.jpeg
    FF9C78A8-D37B-4BE3-9F41-63F44CD63067.jpeg
    134 KB · Views: 21
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zo te zien niet, lijkt wel een verkeerde maat of een drukveer die allaaaaang vervangen had mogen worden aangezien ik mn overbrenging toch net los heb gehaald voor je vraag over de waterpomp. Ik maak weer ff een fototje voor je he

Maar je hebt nogal een bak ellende gekocht met dat blok van je? Of wat heb je voor iets gekocht? Als je een keer een paar handen extra nodig hebt, of iemand die wat bijdehandte opmerkingen maakt kan ik altijd ff komen helpen als je beetje in de buurt woont
 

Attachments

  • Snapchat-1047988836.jpg
    Snapchat-1047988836.jpg
    108.2 KB · Views: 11
Zo te zien niet, lijkt wel een verkeerde maat of een drukveer die allaaaaang vervangen had mogen worden aangezien ik mn overbrenging toch net los heb gehaald voor je vraag over de waterpomp. Ik maak weer ff een fototje voor je he

Maar je hebt nogal een bak ellende gekocht met dat blok van je? Of wat heb je voor iets gekocht? Als je een keer een paar handen extra nodig hebt, of iemand die wat bijdehandte opmerkingen maakt kan ik altijd ff komen helpen als je beetje in de buurt woont
Ja heb echt een beunhok gekocht, helaas..
ten eerste zat de grondplaat los waardoor het vliegwiel tegen de spoel heeft aan lopen schaven ( moest dus een nieuwe stator plaat kopen van 85 euro. ) ten 2e die koel snaartje voor waterpomp aandrijving los en wss niet eens de goeie tandwiel nadat ik jou post heb gezien, ten 3e is de vertanding helemaal naar de sodemieter want zit veel speling op het achteras waar men koppeling om heen valt, ten 4e een te kleine blokbout waardoor hij niet goed vast komt te zitten, grondplaat van de ontsteking waar hij hoort vast te zitten was zelfs een inbusje afgeknapt in het blok.

helaas heb ik gwn pech gehad met het kopen, was zelf een aantal jaren geleden ook bezig met aeroxjes opvoeren enz, maar kon het niet laten na een aantal jaar toch weer iets weer te kopen.
 
De speling op de achterste as is normaal. Dus die kan je al van je pechlijstje afstrepen. Blokbout bedoel je dan die lange bout door je subframe die je blok vast houd? Pm me ff je adres dan stuur ik je morgen een goeie bout incl moer op. En als je ff foto doet van hoe je koelsnaar nu zit dan stuur ik je dat ook wel ff meteen op ;) 4 problemen opgelost voor 85 euro van de stator, wat wil je nog meer
 
Back
Top