Zit me vario moer wel goed vast ?

aeroxmike18

Well-Known Member
hey hey

Ik heb eergisteren me vario ring uit me rox gehaalt nouja dat heeft een vriend even voor me gedaan enne hij zegt hem goed vast te hebben gedraait maare is er een kans dat die los trilt omdat ik van een andere vriend heb gehoord dat ze bij de dealer hem lucht druk vast draaien?

Ik rij er nu 2 dagen mee en heb nog geen problemen gehad


Groetjes Mike:p
 
Advertisement - register to remove this

hey hey

Ik heb eergisteren me vario ring uit me rox gehaalt nouja dat heeft een vriend even voor me gedaan enne hij zegt hem goed vast te hebben gedraait maare is er een kans dat die los trilt omdat ik van een andere vriend heb gehoord dat ze bij de dealer hem lucht druk vast draaien?

Ik rij er nu 2 dagen mee en heb nog geen problemen gehad


Groetjes Mike:p

Als je hem zonder luchtdruk kan loshalen kan je hem ook weer zonder luchtdruk vastzetten eh:p
 
Tuurlijk kan ie hem te los hebben vastgedraaid. Maar die kans lijkt me klein als die gast een beetje weet wat ie doet.
Heb bij mezelf ook weleens de moer te los aangedraaid. Merk je dan ook wel snel en ga je ook niet dood aan ;).
 
Tuurlijk kan ie hem te los hebben vastgedraaid. Maar die kans lijkt me klein als die gast een beetje weet wat ie doet.
Heb bij mezelf ook weleens de moer te los aangedraaid. Merk je dan ook wel snel en ga je ook niet dood aan ;).

Ja daar heb je gelijk in maar ik bedoelde dat hij hem ook kan vastdraaien
 
nou , als ie na 2 dagen rijden nog niet is losgelopen zit ie wel goed vast hoor ;)

verder , als de vario los loopt kun je behoorlijk wat schade oplopen , totaan een kapotte krukas aan toe , dus het kan zeer zeker gevolgen hebben als het los loopt !!
 
nou , als ie na 2 dagen rijden nog niet is losgelopen zit ie wel goed vast hoor ;)

verder , als de vario los loopt kun je behoorlijk wat schade oplopen , totaan een kapotte krukas aan toe , dus het kan zeer zeker gevolgen hebben als het los loopt !!

Ok, dan heb ik niets gezegd.
Bij mij was er namelijk nix aan de hand... maarja...
In ieder geval, JA, zonder luchtsleutel kun je hem gewoon vastdraaien.
Het enige wat je dan nodig hebt is een vario blokkeer sleutel. Met de hand vastdraaien gaat dus gewoon prima, als hij een beetje weet hoeveel kracht ie moet zetten ;).

en als je nu nog geen problemen hebt gehad zit het gewoon helemaal goed ^^.
 
Ik vind dat een beetje beun eerlijk gezegd, je zet dingen gewoon goed vast en dan blijft het zitten. Als ik al niet eens zeker was van of ik iets wel of niet goed vast kan draaien zou ik die hele scooter uberhaubt niet opstappen ;)
 
Back
Top