zipje sptje

ferenc

mijn sl@T in actie!!
Het was de bedoeling dat het een zeer mooi project zou worden wat op deze dag af moest zijn 8)
24349584.jpg


Maar helaas door zeer veel tijdgebrek moest ik hem wat simpeler houden.

Dit is beetje geschiedennis over mijn zipje:

Ik kocht hem en heb meteen de volgende setup gemonteerd:

polini w-poorter
jolly moto 70cc comp
dell 22:|

top was 117 op auto teller en had een zeer leuk koppel,maar ik wou meer dus ik ging naar twins en liet mijn carter en cilinder aanpassen.Meteen een polini as en een hpi erbij gehaald:*

Maar ik had een hoop gekut gehad met de onsteking en uit eindelijk reed ie,top weet ik niet nooit getest:D

Maar natuurlijk wou ik WEER meer en ik besloot er een projectje ervan temaken.

Deze setup komt er nu op

mhr speed tunend (ex alex kalden)
MHR Team race 1999 as
mhr speed "99
dellorto 19 mm
mhr 19mm spruitstuk
mhr overrange
delta cluts
mhr secondair
hpi
mhr vl11
helmbak filter met kartbox
c4 lagertjes


24652904.jpg
mhr pijpje !
24739743.jpg
blok voor een straal beurtje...
24652807.jpg
blok na een straal beurtje...
24652798.jpg
wat malossi spulletjes :*
24652832.jpg
zo ligt scoot er nu bij...
23111633.jpg
speeddie 8)

Ik begin nu met het monteren van ALLE lagers in mijn carter en ondertussen laat ik andere drijfstangetje in mijn as persen.
Alleen zit ik nog te denken aan mijn vertanding..ik weet ABSOLUUT niet welke ik zal nemen,dus TIPS zijn welkom ;)

Als mijn blokje in elkaar zit (binnen 2 weken) begin ik aan het schuren van mijn kappen(zijn nu zwart) over de kleur ben ik nog niet uit,maar die zien jullie wel :)

Tja die 19mm carb? ik heb hier een mikuni 28mm liggen,maar ik hou het lekker simpel(moet op straat afstellen :D) Misschien dat ik na lelystad met die 28mm ga rijden,maar nu ff niet

Velgens worden ook een andere kleur en daar ben ik ook nog niet helemaal overuit

Alle onnuttig dingen zijn van mijn frame afgehaald,elektra is weg..moet alleen nog even een stang lassen voor versteviging(sier;))

Ik heb een speedfight-radiateur genomen omdat die stukke groter en dikker is dan orginele

Voorkap is bewerkt met boor,maar is nog niet helemaal af

Nu als ik updates heb zal ik ze zo snel mogelijk plaatsen
})
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hmz, speed cil van Malossi cup @ Franchorchamps??

Ik ben benieuwd, grappig dat je ook met 19mm gaat rijden op een brute setup :) ben benieuwd wat ie gaat doen met die 19mm..

We zien elkaar wel in Lelystad :)

Grtz, Jeroen
 
Cilinder heeft 1 race weekend meegemaakt en heeft als ik me niet vergist met een 19mm gedraaid :) en hij is ervoor getuned ook.Daarom wil ik nu eerst kijken wat ie met een 19mm doet en daarna gooi ik er een 28mikuni erop 8)
 
Originally posted by SRurbanKID
als je dit in het echt ziet mensen, wat deze man allemaal doet...

ferenc je krijgt 5 sterretjes :*

:D

mzzls, Daan

:? nouw zo special is het niet....toch? Het moest echt iets mooi worden voor lelygat..maar helaas zijn drukke tijden ;)
 
Die MHR pijp is niet de 2000 versie...want die heeft een veel langere tailpijp...

Het kan uiteraard ook aan de foto liggen :?
 
Originally posted by ferenc
:? nouw zo special is het niet....toch? Het moest echt iets mooi worden voor lelygat..maar helaas zijn drukke tijden ;)


hmmz, dus je gaat hem niet meer helemaal mooi maken ? wel jammer, of geef mij poen en je kappen, dan maak ik er wat moois van :*
 
Originally posted by SRurbanKID
hmmz, dus je gaat hem niet meer helemaal mooi maken ? wel jammer, of geef mij poen en je kappen, dan maak ik er wat moois van :*


met alleen kappen mooi maken ben ik er nog niet ;)
 
Volgens mij is dat carter gezandstraalt of niet? Ik hoop niet voor je dat het dan vies wordt, want je krijgt het vuil er dan nooit meer vanaf. Maar goed laten we het besten hopen :P
 
Originally posted by Xander2000
Volgens mij is dat carter gezandstraalt of niet? Ik hoop niet voor je dat het dan vies wordt, want je krijgt het vuil er dan nooit meer vanaf. Maar goed laten we het besten hopen :P


hij is idd gestraalt,maar er komt nog een laklaag erop ;)
 
zo ziet blok er nu van binnen uit :D denk dat ik toch maar wel andere lagers neemt 8P

24652871.jpg

Ik ga woensdag kijken voor een andere drijfstang en als het mogelijk is meteen laten persen
Donderdag ga ik alle lagers vervangen en ook andere vertanding(maar welke weet ik nog niet :D HELP) en eind deze week zit blokje weer inelkaar (hoop ik)
 
19mm carb en spruitstuk zijn binnen,eveneens a;s mijn koso temp/toerenmeter

24875340.jpg

24875336.jpg


morgen nieuwe lagertjes en vertanding :)
 
ja zometeen nieuwe lagers en vertanding hopelijk ook drijfstang en dan vanmidaag beginnen met in mekaar zetten het project is nu officieel van start :)

( tis dat ik hem een schop onder ze reet heb verkocht anders was ie nog nie begonne :P)

het word zeer mooi setupje ferenc is zeer professioneel bezig succes verder en maak er wat van
 
Nou vandaag al mijn lagers vervangen,de nodige schroefjes enzo gekocht.Mhr vertanding erbij,mhr asjes besteld met 85mm drijfstang 8)

24937239.jpg

24937230.jpg


nu wachten op asje en het in elkaar zetten kan gebeuren !!
 
Back
Top