Dat heb ik allemaal al nagekeken jongeman, nieuwe zekering erin. Lampjes van mn dashboard ook allemaal vervangen maar krijg enkel bij mn benzine lampje afentoe wat geknipper omdat daar wat rommel op de contactpuntjes zat. Schoongemaakt en die knippert niet omdat de tank vol zit. Maar zag het electra wonder Sparky pas zo'n mooie uitleg hebben getypt voor 4takt dus die heb ik meteen opgeslagen maar dat schema verschild toch met het 2takt. En moet zeggen dat dit project wel een verse kabelboom of in elk geval ff een paar avondjes met de soldeerbout zou kunnen gebruiken.Zekeringen , en vaak een simpel lampie wat stuk is , en dat de contacten schoon en fris zijn .
Nou ja wonderen verrichten is helaas te hoog gegrepen voor mij.Maar zag het electra wonder Sparky pas zo'n mooie uitleg hebben getypt voor 4takt
Let maar op dat je geen draai om je oren krijgt van je wederhelft.Straks scooter ff in de woonkamer en alles ff nalopen.
Ben bijna jaar gescheiden, dus word weinig rond mn oren gedraaidLet maar op dat je geen draai om je oren krijgt van je wederhelft.
Heb ik voor ik voor je liggen indien nodig .Dat is alvast 1 zwaar aangetast stuk contactslot. Wist de stekker er ook amper af te krijgen
Ik heb al een nieuwe besteld die komt straks binnen via K-parts. En heb natuurlijk wel ff met een scotchbrite al die smerige groene zooi eraf geveegd. En alles deed het weer. Zelfs mn electrische start die maakte geluid nadat ik een hoop gare plekken had hersteld.Heb ik voor ik voor je liggen indien nodig .
Heb een niet verknipte kabelboom van een Runner ... eventueel.
Is dit nog te overbruggen zodat het olietankje eruit kan met behoud van mn remlicht? Of dan maar het lampje uit mn dashboard halen zodat die niet blijft branden? Ja ik weet dat ik er ook water in kan gooien zodat die niet gaat branden maar haal het tankje er dan liever gewoon af.Zit die oliesensor nog op deze scooter want zoals je ziet speelt de doorlussing op/achter de connector van deze sensor ook nog een belangrijke rol?