[Zip] Zomersetup, en opleuken :P

Go0s

Appie r0xt
Binnenkort wil ik beginnen met m'n rijbewijs, en gaat m'n Runner de deur uit.

M'n Zipje (die ik afgelopen zomer helemaal opgeknapt heb) wil ik gewoon gebruiken om af en toe op te toeren. Ik heb al een leuke setup in gedachten, en uiterlijk ook al ;)

Setup:
Origineel 50cc (Misschien iets anders leuks? (Geen EVO, MHR ;))
Gianelli Reverse
Hebo Racing Vario
Hebo Racing Verstelbaar
Runner/NRG vertandingsdeksel e.d.
Hebo/Malossi V-snaar
DO 17.5mm (Misschien)

Ook wil ik een powerfiltertje voor de looks :p Welke is passend voor deze setup?

Uiterlijk:
TNT/Recht stuurtje
SP Voorkap + unit

Daar had ik uiteraard ook wat vragen over ;)

Zo'n TNT Stuur + clamp, past dat zo in een Zipje of moet dat nog afgedraaid worden?

Ook wil ik misschien toch alle schakelaars op het dashboard willen behouden. Nu heb ik wel eens van die blokjes gezien van een BW's waar alle knopjes op zitten, maar passen die ook op een Zip (kwa aansluitingen e.d.)

Graag antwoorden op deze vragen :p :D

Alvast bedankt
Gijs
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Go0s
Binnenkort wil ik beginnen met m'n rijbewijs, en gaat m'n Runner de deur uit.

Uiterlijk:
TNT/Recht stuurtje
SP Voorkap + unit

Daar had ik uiteraard ook wat vragen over ;)

Zo'n TNT Stuur + clamp, past dat zo in een Zipje of moet dat nog afgedraaid worden?

Ook wil ik misschien toch alle schakelaars op het dashboard willen behouden. Nu heb ik wel eens van die blokjes gezien van een BW's waar alle knopjes op zitten, maar passen die ook op een Zip (kwa aansluitingen e.d.)

K heb ook @ zip stuur + clamp,. paste niet met de stuurpen. heb zelf een andere stuurpen laten draaien, das het enige wat je moet doen. maten kan ik je evt wel geven..

van knopjes ben ik zelf ook nieuwsgierig naar want kan er weinig over vinden @ zip.

en je wil een sp voorkap + licht..
voorkap is 88 inc(best te doen)
maar licht is 130 :| en 2e hands heb niemand wat.. ik zoek ook dus daar wens k je suc6 mee
 
Hmmz, naja ik wacht dan nog even met die voorkap enzo aanschaffen :)

Iemand meer info over die knoppen? En mag je trouwens een afneembare koplamp monteren van bijvoorbeeld een mountainbike?
 
knoppen passen wel om je stuur mits je de gashandle mee overneemt of je de gashandel weg laat en de boel aanpast en snel gas neemt.
Aansluitingen moet je wel veranderen maar dat moet te doen zijn lijkt mij..
k kan duidelijke fotos voor je regelen van bws spy knoppen :)
 
Back
Top