ZIP wok met ander blok

hoi iedereen,

ik heb een mogenlijkheid om een hele goedkope zip te kopen die compleet is zonder blok. ik weet dat je blok meestal een behorend blok moet zijn en als die niet bij het frame hoort heb je papieren nodig of bewijs dat het een eerlijk blok is, ik heb dus een blok van mijn oude zip die wel bijbehorend was en heb daar nog de kentekenbewijs en verzekeringspapieren van, is dat genoeg als bewijs dat mijn blok eerlijk is of is zo iets aangaan iets wat op papier zou kunnen maar de RDW niet blij mee is

groeten,
Tom
 
Advertisement - register to remove this

zover ik weet staat alleen je framenummer geregistreerd...
zolang dat nummer wat op t blok staat niet als gestolen staat opgegeven lijkt MIJ dat er geen probleem moet zijn.
het is heeeeeel aannemelijk dat het blok de soep is ingedraaid.. en een 2e hands is zo gevonden.
in een auto mag je ook een andere motor hengelen.. mits t zelfde aantal cilinders en dat geflooi...

hier is laatst een vriend van mn jongens gepakt met een zip snor... ding liep 80.(+1500 aan boetes!!)
daar is een ander blok onder geprutst en is zo door de keuring gekomen.

ff een linkje van dit geweldige forum is al ''wat'' ouder (een maandje of 204) maar wel info.
KLIK
 
zover ik weet staat alleen je framenummer geregistreerd...
zolang dat nummer wat op t blok staat niet als gestolen staat opgegeven lijkt MIJ dat er geen probleem moet zijn.
het is heeeeeel aannemelijk dat het blok de soep is ingedraaid.. en een 2e hands is zo gevonden.
in een auto mag je ook een andere motor hengelen.. mits t zelfde aantal cilinders en dat geflooi...

hier is laatst een vriend van mn jongens gepakt met een zip snor... ding liep 80.(+1500 aan boetes!!)
daar is een ander blok onder geprutst en is zo door de keuring gekomen.

ff een linkje van dit geweldige forum is al ''wat'' ouder (een maandje of 204) maar wel info.
KLIK
Erg bedankt, sorry voor de late reactie maar het is gelukt!
 
Back
Top