zip voorvork help

zippie92

sonic in opbouw
hey ik heb me voor vork uitelkaar gehaald voor dat hij naar de spuiter ging maar daar ligt hij nu al een maand maar hij is nu terug maar ikweet niet meer hoe hij in elkaar moet met al die rubbere ringen en zo kan iemand mij hier mee helpe met een plaatje ofzo of een goed uitleg
alvast bedankt groetjes dirk
 
Advertisement - register to remove this

4vewjdl.png


kijk, je hebt dus het zwarte gedeelte en het grijze gedeelte
op het plaatje zie je een beetje wat er allemaal tussenmoet.

In het midden zit een busje(19), en die gaat aan beide kanten in een naaldlager(16), er zit ook nog een keerring tussen(18 ), en tussen het grijze en het zwarte zit ook nog een rubberen ring(17). Als dat allemaal zit, moet je die schotelringen ( die je van de buitenkant dus gaat zien, die plaatjes met die karteltjes/uitsteekseltjes) in het grijze gedeelte zien te persen als een soort van borg.
Wat je het beste kan doen, is even op www.easyparts.nl naar originele onderdelen zoeken en de onderdeeltjes even bestellen, dan heb je ze gelijk weer nieuw en vers, kost bijna niks :) Voor de rubberen ring moet je even Fred Motoren bellen of iets dergelijks, want ik had op Easyparts de pakking geselecteerd en toen kreeg ik een vage papieren pakking. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
 
Last edited:
over je as komt een adapter voor je remklauw, en daarachter komt je naaf (tussen je naaf en je adapter komt je remschijf), en als laatste komt je velg...goed toch?
 
Back
Top