Zip type geeft na stukje rijden geen gas meer

Advertisement - register to remove this

Dan heb je iets niet goed gedaan. Carb weer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten.

Vermeld ook even wat je setup is en omschrijf het probleem wat duidelijker en wat je al gedaan/gecontroleerd hebt. Zo kunnen we je beter helpen.
 
Hij is helemaal ontgrensd dat is het enige en standaard 17.5 m’n carb
Post automatically merged:

Probleem is hij reed gewoon normaal, maar opeens voelde ik al dat hij niet echt goed meer reageerde qua gas geven en werd steeds minder tot gas geven geen nut meer had want er gebeurde niks na stukje lopen en opnieuw starten kon ik weer stukje rijden en gebeurde er hetzelfde
 
Loopt er wel benzine naar de vlotterkamer ? En is de ontluchting van je tank in orde ? Even zonder dop rijden als hij weer loopt.
Klinkt alsof de vlotterkamer leeg gezogen word en niet meet gevuld. Of sproeier dicht. Div mogelijkheden.
 
De dingen die hier genoemt zijn al wel geprobeerd? Check je vacuum ff. En ff checken of je bougie nat is. Heb je die carb pasgeleden zelf gemonteerd of heeft deze er altijd opgezeten en prima gewerkt?
 
Heb hem van de zomer zo op marktplaats gehaald en deed het tot gisteren goed dus hij zat er al op heb hem alleen schoon gemaakt en zag niks raars
Post automatically merged:

Hoe check ik me vacuüm ben nog beetje noob in die shit is toch dat hele dunne slangetje wat uit je blok op de carb gaat?
 
Last edited:
Heb hem van de zomer zo op marktplaats gehaald en deed het tot gisteren goed dus hij zat er al op heb hem alleen schoon gemaakt en zag niks raars
Post automatically merged:

Hoe check ik me vacuüm ben nog beetje noob in die shit is toch dat hele dunne slangetje wat uit je blok op de carb gaat?
Wat ik het.makkelijkste.vind, is alsvolgt. Je trekt je benzine slangetje van je carb. Dan pak je vervolgens het vacuum slangetje en dat stop je in je mond en dan ff goed zuigen. Na 1 of 2x.zou het als je vacuum werkt benzine moeten lopen uit je benzine slang. Als er dan dus benzine uitkomt is er met je vacuum niks aan de hand. Vacuum komt trouwens voor zover ik weet vanaf je benzinekraantje. Onderste slangetje.van de 2
 
Er komt maar 1 slangetje uit me tank
Post automatically merged:

En heb er 1 die je open en dicht kan zetten
Post automatically merged:

En bougie wordt wel nat
 
Last edited:
Ja hij vonkt ook hij start ook wel alleen valt die na 10 sec ofz weer uit
Post automatically merged:

Is trouwens 12mm gewoon de standaard :)
Post automatically merged:

Ja hij vonkt ook hij start ook wel alleen valt die na 10 sec ofz weer uit
Post automatically merged:

Is trouwens 12mm gewoon de standaard :)
Carb
 
Last edited:
Heb de carb al uit elkaar gehaald en er zat niks tussen sproeier is ook schoon
Post automatically merged:

Vlotter en vlotter naald werken ook gewoon zie er niks raars aan in ieder geval
Post automatically merged:

Kan je je kraantje ook op reserve zetten, Kijk ff of ie dan wel doorloopt.
Reserve niet alleen open of dicht
Post automatically merged:

Het was wel dat ik echt maar 10 km ofz kon rijden met een volle tank dus weet niet of het daar mee te maken heeft
 
Last edited:
Back
Top