Zip type 3 wilt niet harder lopen dan 48km/u

Yurans

New Member
Ik heb een piaggio zip type 3 en hij wilt niet harder gaan dan 48km/u

Setup:
17.5mm carburateur
Polini vario set
6,3gram rolletjes
Polini powerfilter
Sito plus ontgrensd
Standaart cilinder 50cc

Standaart sproeier die in de oude carburateur zat is 74. De sproeier die bij de 17.5mm zat is 65. Momenteel zit de 74 sproeier in de carburateur. Kan nog een sproeier set kopen om te kijken welke het beste is. Ik heb scooters gezien met deze setup die 70/80km/u lopen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een piaggio zip type 3 en hij wilt niet harder gaan dan 48km/u

Setup:
17.5mm carburateur
Polini vario set
6,3gram rolletjes
Polini powerfilter
Sito plus ontgrensd
Standaart cilinder 50cc

Standaart sproeier die in de oude carburateur zat is 74. De sproeier die bij de 17.5mm zat is 65. Momenteel zit de 74 sproeier in de carburateur. Kan nog een sproeier set kopen om te kijken welke het beste is. Ik heb scooters gezien met deze setup die 70/80km/u lopen.
Ligt aan de luchttoevoer of luchtslang, geloof mij maar gr Johnnie.
 
Weet je nog andere dingen waar het aan zou kunnen liggen?
Las nog ff je bericht maar 80 met std cil gaat je niet lukken, zoals ik al zij is er een kans dat er een snor cilinder op zit en/of snor vertanding, snor vertanding kan je zonder dat je hem er uit haalt moelijk zien, ik weet dat er een trucje is dat je je koppelingshuis een aantal keer ronddraait totdat je wiel 1 keer is rondgedraaid en dan kan je aan de hand van hoevaak je je koppeling hebt gedraaid weten wat voor vertanding, miss dat er een forum is waar iemand dat uitlegd. Verder kan het nog veel meer zijn zoals afstelling, valse lucht etc maar als hij niet raar pruttelt of inzakt als je gas geeft is dat niet het geval, probeer eerst eens er achter te komen of het een brom/ snor cilinder is en zet er een stndaard luchtfilter op, bij zo’n simpele setup is een powerfilter overbodig.
 
Las nog ff je bericht maar 80 met std cil gaat je niet lukken, zoals ik al zij is er een kans dat er een snor cilinder op zit en/of snor vertanding, snor vertanding kan je zonder dat je hem er uit haalt moelijk zien, ik weet dat er een trucje is dat je je koppelingshuis een aantal keer ronddraait totdat je wiel 1 keer is rondgedraaid en dan kan je aan de hand van hoevaak je je koppeling hebt gedraaid weten wat voor vertanding, miss dat er een forum is waar iemand dat uitlegd. Verder kan het nog veel meer zijn zoals afstelling, valse lucht etc maar als hij niet raar pruttelt of inzakt als je gas geeft is dat niet het geval, probeer eerst eens er achter te komen of het een brom/ snor cilinder is en zet er een stndaard luchtfilter op, bij zo’n simpele setup is een powerfilter overbodig.
Oke thnx man. Ja 80 red ie idd niet maar met snorvertanding zou ie max 70 moeten kunnen
 
Back
Top