Jayson0 New Member 20 October 2024 #1 Ik krijg mijn spatbord van mijn type 3 niet los wegens met naar beneden schuiven hij blijft haken aan de bevestiging punten van de remklauw iemand een oplossing?
Ik krijg mijn spatbord van mijn type 3 niet los wegens met naar beneden schuiven hij blijft haken aan de bevestiging punten van de remklauw iemand een oplossing?
J Jansentype3 New Member 20 October 2024 #2 Eerst even remklauw en voorwiel demonteren. Dan spatbord stukje laten zaken en remklauw er doorheen. Daarna heb je genoeg ruimte
Eerst even remklauw en voorwiel demonteren. Dan spatbord stukje laten zaken en remklauw er doorheen. Daarna heb je genoeg ruimte
Jayson0 New Member 20 October 2024 #3 Jansentype3 said: Eerst even remklauw en voorwiel demonteren. Dan spatbord stukje laten zaken en remklauw er doorheen. Daarna heb je genoeg ruimte Click to expand... Ben er inderdaad achter gekomen gewoon beetje door duwen en de bevestiging stuk beetje draaien en dan komt hij inderdaad
Jansentype3 said: Eerst even remklauw en voorwiel demonteren. Dan spatbord stukje laten zaken en remklauw er doorheen. Daarna heb je genoeg ruimte Click to expand... Ben er inderdaad achter gekomen gewoon beetje door duwen en de bevestiging stuk beetje draaien en dan komt hij inderdaad