Zip type 3 stopt er soms mee

OA2005

New Member
Mijn type 3 rijdt en start altijd goed, laatste paar dagen heb ik tijdens het rijden dat ie gwn stopt (Tijdens stationair lopen bij bijv stoplicht of tijdens het rijden).

Hij valt gwn uit en wilt niet meer aan, als ik hem dan na een uurtje weer probeer te starten start ie in 1 keer en rijdt ie weer normaal. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

(Als ie uitvalt tijdens het rijden klinkt het beetje als een verzuip geluid)

(Is Dr 70, 17,5 mm, sito plus, enz enz)

Advertisement - register to remove this

Prc dit heb ik ook
Als niet steeds een klein beetje gas geef wanneer ik stil sta en de motor warm valt die uit en gaat die niet aan behalve als ik 10 min wacht en ik m met gas vol open 3 keer kick
Ik heb veel na gelopen en ben vrij zeker van dat het mn bougie is. Maar deze bougie is 1 week oud en met mn oude rijdt ie wel goed dus vind dit maar raar

Mijn type 3 rijdt en start altijd goed, laatste paar dagen heb ik tijdens het rijden dat ie gwn stopt (Tijdens stationair lopen bij bijv stoplicht of tijdens het rijden).

Hij valt gwn uit en wilt niet meer aan, als ik hem dan na een uurtje weer probeer te starten start ie in 1 keer en rijdt ie weer normaal. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

(Als ie uitvalt tijdens het rijden klinkt het beetje als een verzuip geluid)

(Is Dr 70, 17,5 mm, sito plus, enz enz)
Heel gek idee? Probeer eens zonder tankdop te rijden.

Back