zip type 3 knipperlichten willen niet werken

matthiask1&

New Member
ik heb een zip type 3 uit 1998 en heb al twee kabelbomen, verschillende knipperlichten, verschillende spanningsregelaars, verschillende zekeringen en kabelbomen nagekeken en gemeten
verder werkt al mijn elektronica op de knipper en startmotor na en weet niet meer wat ik nog kan proberen

Advertisement - register to remove this

Oude type zips (type 1/2/3/rst) hebben een aparte relais voor de knipperlichten. Ik zou dus die relais (en evt. het "pad" er naar toe) controleren. (Blauwe kabel volgen vanaf je knipperlicht schakelaar)

Hieronder het schema, misschien heb je er iets aan.
Ik zou eens beginnen met het meten of er spanning aanwezig is op de witte draad bij je knipperrelais.

Doet je remlicht het?
Werkt je claxon?
Heb je de oliesensor soms verwijderd?
1715113474362.jpeg

Last edited:
Oude type zips (type 1/2/3/rst) hebben een aparte relais voor de knipperlichten. Ik zou dus die relais (en evt. het "pad" er naar toe) controleren. (Blauwe kabel volgen vanaf je knipperlicht schakelaar)
waar zit dat knipperrelais?
Post automatically merged:

Hieronder het schema, misschien heb je er iets aan.
Ik zou eens beginnen met het meten of er spanning aanwezig is op de witte draad bij je knipperrelais.

Doet je remlicht het?
Werkt je claxon?
Heb je de oliesensor soms verwijderd?
View attachment 75612
alle elektronica doet het op knipper en start dus na, maar heb gister nog een keer gemeten en er gaat te weinig spanning naar de knipper denk ik. in het dashboard gaat de knipper zeg maar ook niet aan

Back