Ldamwest New Member 7 September 2023 #1 Ik heb een type 3 dr70 met 19mm polini carb alleen ik heb nu een sito plus blaast m ook hard alleen ik vroeg me af hoe de scooter presenteert met een zip h2o uitlaat Sitoplus of h2o uitlaat
Ik heb een type 3 dr70 met 19mm polini carb alleen ik heb nu een sito plus blaast m ook hard alleen ik vroeg me af hoe de scooter presenteert met een zip h2o uitlaat Sitoplus of h2o uitlaat
bartj HousePaus 8 September 2023 #2 Die zip sp h2o die je bedoelt is dat die met het korte dempertje naar achter? Dat is ook een Sito+ dus daar ga je niet echt winst behalen Upvote 0 Downvote
Die zip sp h2o die je bedoelt is dat die met het korte dempertje naar achter? Dat is ook een Sito+ dus daar ga je niet echt winst behalen
kobe de groof New Member 24 December 2023 #3 Hey ik heb een type 3 er zit nu een 70 cc kit op maar ik wil een 172 erop zetten welke past hierop? Upvote 0 Downvote
Brute-Force Black Bullet. 2.0 25 December 2023 #4 kobe de groof said: Hey ik heb een type 3 er zit nu een 70 cc kit op maar ik wil een 172 erop zetten welke past hierop? Click to expand... Geen 1. Upvote 0 Downvote
kobe de groof said: Hey ik heb een type 3 er zit nu een 70 cc kit op maar ik wil een 172 erop zetten welke past hierop? Click to expand... Geen 1.