zip type 3 4takt kabelboom help!

oussama-i

Well-Known Member
heey mensen ik heb eergistre een 4 takt blok onder mijn zip type 3 frame gezet, maar ik heb nu een probleem met de kabel boom.
de toeterknop,elktrischestartknop,grootlicht,knipperlichtknop moeten nog worden aangesloten maar de aansluitingen zijn heel anders vergeleken met de 2 takt blok.

weet iemand wat ik het beste kan doen , ik had gehoord knipppen en plakken met de 2 kabelbomen?


alvast bedankt


mvg
 
Advertisement - register to remove this

idd koop gewoon op marktplaats een 4 takt zip kabelboom ben je een stuk makelijkerklaar anders blijf je altijd storingen houden door draadjes die niet goed aan elkaar zitten
 
volgens mij heeftie al een 4takt kabelboom, alleen heeft een zip type3 andere stekkeraansluitingen op de knopjes zitten.

als het goed is zijn de kleuren wel hetzelfde, dus kan je de stekkers van je oude kabelboom aan de 4t boom vastmaken.

blauw-wit & roze zijn knipperlichten
zwart en wit is de toeter
paars, bruin, en geel-zwart is je licht
elektrische start is groen oid.
 
volgens mij heeftie al een 4takt kabelboom, alleen heeft een zip type3 andere stekkeraansluitingen op de knopjes zitten.

als het goed is zijn de kleuren wel hetzelfde, dus kan je de stekkers van je oude kabelboom aan de 4t boom vastmaken.

blauw-wit & roze zijn knipperlichten
zwart en wit is de toeter
paars, bruin, en geel-zwart is je licht
elektrische start is groen oid.

Dat klopt ik heb al een 4 takt kabelboom, ik heb nu al de knipperlichten aan gesloten elektrischestart,toeter, en me voor licht, nu aleen de dashbord stekkern die bij een type 3 een grote stekker is, en bij 4 takt 2 stekkertjes voor de dashboard(tank,olie,dashbord verlichting).

en trouwens me knipperlicht knipper niet, blijven aleen branden(weerstand mischien)?

Bedankt Edwin en alemaal,

mvg
 
heb je wel een 4takt spanningsregelaar?

En je heb best kans dat je zonder aangesloten dashboard stekker te weinig massa hebt om ze te laten werken.
 
jah die heb ik maar die zit aan de voor kant vastgemaakt tegen de voorvork ergens had geen andere plek om hem vast te zetten?

hoe moet ik dus die dashboard stekker aansluiten?

mvg
 
Back
Top