Zip type 3 2takt lage top hoge optrek

NickV520

New Member
Ik heb een zip type 3 brom met:
70cc malossi sport 200/300 km oud ofzo
polini cp 17,5 carb
std kopp
std vario
malossi witte trekveren
std drukveer
nu 6,5 en 7 gram rollen gemixt, had eerst een top van rond de 75 met de 6,5 gram rollen maar maakte bestwel overtoeren nu met de gemixte rollen trekt hij minder hard en is de top 65 geworden, trekt nog wel autowheelie maar gaat gewoon stuk minder hard, ik vind 75 niet hard genoeg ik dacht miss heb ik snor vertanding aangezien hij met de gemixte rollen nogsteeds overtoeren maakt voor mn gevoel. ik vraag het hier want heb bijna geen tijd om zelf dingen uit te proberen, alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ja gap ik weet niet wat jou probleem ook is maar heb gewoon zitten zoeken naar threads die hier al stonden met een oplossing maar kon ook niks vinden dus voor wat moet je dan gelijk zo gaan doen
Hou je bijdehandte bakkus snotaap. Met je dikke kop achterop gaan zitten is geen autowheelie. En als je die speklappen van je ogen trekt en leert lezen weet je DONDERSGOED dat er geen topic bestaan over een kroket met snorvertanding en autowheelies. Zou dat een reden hebben? Neem een ander in de maling
Post automatically merged:

wat vriend is toch een indicatie van hoe hard ie ongeveer trekt maar laat zitte met jullie kk forum heb hier niet eens wat aan man geepies
Ik ben je vriend niet gekkie
 
Last edited:
Back
Top