Zip type 1 wordt bloedheet

Advertisement - register to remove this

rij niet op mengsmering maar gebruik 98 en castrol olie
Wat bedoel je eigenlijk hiermee?

Meng je nu zelf of gebeurt dit nog via je oliepompje?

Ook is Castrol geen type olie maar een merk.

Verder is het handig, voor de personen hierboven, om te weten met welke setup je rijdt want op deze manier wordt het een raadspelletje!

Ja zijn er nog niet afgeweest
Dit wil niet zeggen dat daar iets mis kan zijn, dit is reeds een oud brommertje, misschien is de boel wel dicht geslibd met vuiligheid.

Wat is de kleur van je bougie?
 
Setup is standaard alles ontgrenst, olie via pomp kleur, kleur bougie kijk zo wel naar maar laatste keer was die bruining
Post automatically merged:

Olie castrol power rs 2t
 
Checken of je oliepomp nog werkt want bloedheet na 100 meter is niet normaal.
Sinds wanneer heb je dit, indien al langere tijd, heb je de laatste tijd niet gemerkt dat je minder olie verbruikt?

By the way ik zie net dat je pas 15 jaar bent, nu al een rijbewijs???
 
Nee geen rijbewijs maar rij wel
Post automatically merged:

image.jpg
Post automatically merged:

Bougie kleur is gewoon goed
Post automatically merged:

Hoe on ik checken of me oliepomp het nog doet dan? Want er gaat geen slangetje direct op de carb alleen de Carter in
 
Last edited:
Nee geen rijbewijs maar rij wel
Post automatically merged:

View attachment 60238
Post automatically merged:

Bougie kleur is gewoon goed
Post automatically merged:

Hoe on ik checken of me oliepomp het nog doet dan? Want er gaat geen slangetje direct op de carb alleen de Carter in
Je bougie lijkt wel een beetje te arm op de foto. welke bougie heb je trouwens?
 
Ah kom op nou , hebben we vast allemaal wel eens gedaan.
In ieder geval is Mat wel eerlijk genoeg om zijn echte leeftijd op te geven bij het aanmelden op dit forum of niet gehaaid genoeg.

Het zou jammer zijn als hij een ongeval krijgt met zijn brommertje, niet alleen voor hem zelf, maar vooral voor de tegenpartij of zijn ouders.
Want ook al is hij misschien niet schuld aan het ongeval maar wordt wel schuldig verklaard en draait op voor alle gevolgen.
 
Ja klopt, maar rij alleen op plekken waar niet veel mensen zijn!
En olie heb ik gecontroleerd ik zie als hij aanstaat en ik geef gas olie uit het olie slangetje komen
Post automatically merged:

En als die geen olie zou krijgen had toch al wel een vastloper moeten hebben want heb wel al paar km gereden??
 
Last edited:
Back
Top