Zip type 1 wordt bloedheet

Advertisement - register to remove this

Denk dat ik eerder zelf letsel (blijvend) krijg dan dat ik iemand aan rij maarja. Heb liever dat iemand weet hoe ik me brommer kan fixen.
Jammer dat het kwartje niet valt.
Ik heb mijn best gedaan.
Wens je veel geluk en wijsheid toe in je nog prille leven.
Enne... succes met het fixen van je brommer.
 
In de buurt van Rotterdam
Post automatically merged:

Kan het niet zijn dat me uitlaat helemaal verkoolt is? Of heeft dat hier niks mee gemaken
Dat zou best eens kunnen, gooi er wat spiritus in en laat het ff branden. Misschien even met een brander voorzichtig op de buitenkant. Kun je je bocht los maken van de rest van de uitlaat? Dan kun je meteen zien wat het doet
Post automatically merged:

Je antwoord zegt voldoende.......................
Laat die jongen toch lekker rijden, jij nooit op een puch ofzo gereden toen je nog geen rijbewijs had? Wat ik.al zei, met een opgevoerde scooter ben je net zo hard de lul als je wat krijgt. En daar is dit forum ooit voor in het leven geroepn om scooters op te voeren...
 
Toen ik met mn 15e begon met brommers sleutelen had mn vader een fietsendrager gekocht en waren we samen een paar keer naar een grote parkeerplaats in t bos gereden. Veel betere oplossing dan op de openbare weg crossen
 
Heb zip type 1 loopt goed alleen na 100 meter rijden is hij al bloed heet. Heeft dit met mengsel te maken??
Yo Mats , dat je zip zo heet wordt is normaal mijn type 3 heeft dat ook altijd en er is niks mis mee rij er al jaren op .. tenzij je vindt dat tie niet goed rijdt dan kan er nog een ander probleem zijn maak je geen zorgen gwn lkkr rijden met dat ouwe ding
 
Nee geen rijbewijs maar rij wel
Post automatically merged:

View attachment 60238
Post automatically merged:

Bougie kleur is gewoon goed
Post automatically merged:

Hoe on ik checken of me oliepomp het nog doet dan? Want er gaat geen slangetje direct op de carb alleen de Carter in

Zou die sproeier toch nog 2 maten hoger doen.. Weet niet wat je nou hebt. Vind hem persoonlijk nog iets tegen het lichte aan zitten.
 
Back
Top