Zip type 1 grijpt niet aan

Matszippie

Member
Ik had voor de eerste keer ff mij Carter kap open gehaald en nieuwe rolletjes erin gedaan dus ik de nieuwe rolletjes erin doen loopt opeens voor geen meter. (Liep eerst perfect) dus ik weet de oude rolletjes blijken test rollen te zijn van 5 gram doe die er weer een loopt we
Alleen heel de tijd dipjes en als ik start dat die niet weg rijd. En ik koop net rolletjes van 5 gram dus dezelfde en nu rijd die helemaal niet meer hij doet letter niks als ik gas geef.
 
Advertisement - register to remove this

Gevorderde interpunctie kan geen kwaad.

Heeft het niet misschien met je drukveer te maken? Dat deze te strak/te slap is voor de nieuwe rolletjes?
 
Waarom iets gaan repareren of veranderen als het niet kapot is?
Vraag me af of je eea wel weer goed in elkaar hebt gezet ?
Voorste poulie nu losgelopen ?
 
Ik had gewoon ff gekeken of die rollen nog goed waren en het waren testrollen daar kan je toch niet lang mee rijden of wel. En hoe weet ik of die poulie losgelopen is?
Carter er weer afhalen. Omdat je aangeeft dat hij nu niet meer weg wil rijden. Dan zit er toch iets niet goed in de aandrijving.
 
Nee maar er gebeurt letterlijk niks als ik gas geef ook geen toeren
Post automatically merged:

En Carter heb ik er al weer afgehaald maar k zie niks geks maar kan ook aan mij liggen
 
Eerlijk gezegd denk ik dat je het niet (op de goede volgorde) juist hebt gemonteerd.

Lijkt me sterk dat je zou moeten kijken naar iets anders behalve in je carter.

ik zou toch echt onderdeel voor onderdeel langsgaan of het wel op de goede plek zit en of je het niet hebt gesloopt.
 
Ik doe het even op deze manier, want anders begrijp ik er zelf ook niet heel veel meer van dit verhaal. Het mocht allemaal wel dat duidelijker wat je precies gedaan hebt, welke gewichten je erin hebt gedaan ect..


Ik had voor de eerste keer ff mij Carter kap open gehaald

- Neem aan dat je nooit eerder aan een scooter hebt gesleutel / of nooit eerder aan deze scooter hebt gesleuteld?


en nieuwe rolletjes erin gedaan

- Als je dit dan ook vermeld, vermeld dan ook even welke maten of gewichten / merken je gebruikt hebt (met deze info word alles een stuk duidelijker)


dus ik de nieuwe rolletjes erin doen loopt opeens voor geen meter.


- Dan heb je duidelijk zelf iets over de hoofd gezien of zelf iets fout gedaan. Of een product gebruikt dat er niet voor geschikt was.

(Liep eerst perfect) dus ik weet de oude rolletjes blijken test rollen te zijn van 5 gram doe die er weer een loopt we

- Zou zelf het ook niet los halen als het goed werkt, tenzij het echt nood zakelijk was of een geval van perodieke onderhoud.
Als je dan iets los haalt moet je ook rekening houden dat er dan waarschijnlijk ook geld zou gaan moeten rollen.
Daarnaast met test rolletjes mag je nooit zo lang mee door blijven rijden.


Alleen heel de tijd dipjes en als ik start dat die niet weg rijd. En ik koop net rolletjes van 5 gram dus dezelfde en nu rijd die helemaal niet meer hij

doet letter niks als ik gas geef.


- Let een beetje op je schrijven, want dit maakt het ook niet veel makkelijker op voor de gene die je probeert te helpen. Een letter keer verkeerd schrijven is geen probleem. Maar als ineens stukken zinnen onleesbaar worden is het weinig intressant om op zo`n topic als dit hulp te gaan verlenen.

Heb je trouwens wel de juiste maat rolletjes gekocht. En misschien klopt het oude rollen gewicht ook niet bij de nieuwe.
 
Back
Top