Zip trilt bij stationair

Djani010

Member
hey forumleden,

vraagje mijn zip 4t trilt heel erg bij een bepaald aantal toeren bij stationair dan trillen alle kappen enzo en dan tijdens t rijden is er niks aan de hand. wat is er dan kapot of wat moet ik dan vervangen?

groetjes,
 
Advertisement - register to remove this

Variogeleiders, misschien krukas speling. Maar lijkt me sterk eigenlijk. Maar nou eens een filmpje
isgoed ga ik doen, ik lees ook dat het is dat ik een nieuw ringetje er tussen moet doen bij me vario (shim) want toen ik alles uit elkaar haalde zat die er wel in maar toen had ik die er niet ingedaan omdat die er niet inhoort, zou het kunnen zijn als ik die er weer in doe dat die weer niet trilt?
 
Blijft er geen koppelingsschoentje hangen?
Zitten de trekveertjes allen wel goed?
geen idee, ik heb geen kopellingsleutel en heb dat nooit losgehaald. lijkt me sterk dat dat zo zou zijn. want rijd voorderest gewoon goed weg enzovoort. is dit veel voorkomend en kan ik dit checken zonder koppelingsleutel?
Post automatically merged:

Blijft er geen koppelingsschoentje hangen?
Zitten de trekveertjes allen wel goed?
isgoed ga ik doen, ik lees ook dat het is dat ik een nieuw ringetje er tussen moet doen bij me vario (shim) want toen ik alles uit elkaar haalde zat die er wel in maar toen had ik die er niet ingedaan omdat die er niet inhoort, zou het kunnen zijn als ik die er weer in doe dat die weer niet trilt?
weet jij misschien hoe dit zit?
Post automatically merged:

En ik moet ook zeggen dat het stationair toerental erg schommelt wat kan dat dan veroorzaken?
 
geen idee, ik heb geen kopellingsleutel en heb dat nooit losgehaald. lijkt me sterk dat dat zo zou zijn. want rijd voorderest gewoon goed weg enzovoort. is dit veel voorkomend en kan ik dit checken zonder koppelingsleutel?
Post automatically merged:



weet jij misschien hoe dit zit?
Post automatically merged:

En ik moet ook zeggen dat het stationair toerental erg schommelt wat kan dat dan veroorzaken?
Valse lucht
 
Back
Top