dat merken we , je weet niet eens wat een keerring doet 8P
neem van mij aan , elke reparatie is anders , de symptonen kunnen redelijk gelijk zijn maar er zijn 100.000 dingen die fout kunnen zijn..
wij kunnen slechts enkele dingen noemen , zo simpel is het..
alleen wat ik niet begrijp is dat je zo lang wilt klooien (zonder resultaat) en ondertussen de boel gewoon versleuteld , want elk ding wat onnodig los komt levert weer slijtage en/of eventueel weer andere problemen op..
als je niet naar een scooter kunt luisteren en kunt bedenken wat het is word het erg moeilijk...
wat mischien nog helpt is een filmpje maken van de manier waarop je het ding probeert te starten..
mja , dan nog hebben wij de scooter hier niet voor ons , dus moet je het alsnog grotendeels zelf doen..
aan een scooter sleutelen kan iederen , alleen GOED sleutelen komt niet uit de lucht waaien , daarom zeg ik , zoek iemand op die je erbij kan helpen VOOR dat je onnodig dingen sloopt door te vaak los pakken oid..
en wat jij goed noemt (staat van onderdelen of hoe het in elkaar zit) kan ik wel totaal verkeerd vinden , en daarom is meten zo belangrijk , om 100% zeker te weten dat iets goed is of niet , en als je dat doet kun je een heel blok in elkaar bouwen met de garantie dat de onderdelen die je gebruikt 100% GOED zijn! en alleen dan kun je goed repareren..
je klooit nu gewoon constant om het probleem heen...