zip start niet knallen uit uitlaat

Ik ben sinds gister bezig met het opknappen van een zip hij reed niet zo lekker na het schoonmaken van de carbarateur liep die al een stuk beter. Echter hadden we vandaag de kleppen gesteld een nieuw spruitstuk en een technigas uitlaat gemonteerd. Toen zaten we met het probleem dat die ongeveer pas ging rijden naar 3 seconden vol gas. we hebben de scooter toen even 2 uurtjes laten staan en vervolgens starten die niet meer en elke keer als er ongeveer 20/30 gekickt was kwam er een harde knal uit de uitlaat enig advies?
 
Advertisement - register to remove this

zal even kijken heb hem al 3x opnieuw gesteld 10 op de inlaat en 15 op de uitlaat
Ik ben bang dat hij niet helemaal lekker op tijd staat, en als je 100% zeker weet van wel, dus op nokkenas streepje naar het puntje, en bij het vliegwiel (boven je uitlaat) controleert, en dat is goed, dan kan je met een lekke klep te maken hebben.
 
bij het vliegwiel heb ik niet gekeken wat houd dat precies in

Check bericht #9, daar heeft hij een foto van het vliegwielkapje gepost.

Maar als de ketting niet van de nokkenas tandwiel is geweest, dan is het hoogst onwaarschijnlijk dat hij verkeerd op tijd staat. Toch nog even checken kan geen kwaad :)
 

Check bericht #9, daar heeft hij een foto van het vliegwielkapje gepost.

Maar als de ketting niet van de nokkenas tandwiel is geweest, dan is het hoogst onwaarschijnlijk dat hij verkeerd op tijd staat. Toch nog even checken kan geen kwaad :)
ahh ik zie het maar wat zou ik op het vliegwiel moeten checken
 
Back
Top