Zip start nier 80cc

Carlossoss

New Member
Ik heb mijn piaggio zip van 2015 4t v2 laten verbouwen met top performance 80cc en naraku nokkenas nu heb ik hem rustig warm gereden etc 2 dagen lang en in een keer stary die niet meer en een tikkend geluid iemand die zou weten wat dit zou kunnen zijn? De zip heeft geen compressie als ik kickstart en een tikkend geluid met elektrische start hij wilt wel aan alleen hij gaat niet aan heel apart
 
Advertisement - register to remove this

Dus de startmotor doet het wel , de motor gaat in de rondte , maar hij slaat niet aan , en met de kickstarter voel je geen compressie . Is dat
correct ? Dan kun je om te beginnen de compressie meten , heb je geen compressie meter kun je als proef , je koelkap bij je vliegwiel loshalen , aan je vliegwiel draaien , wel in de goeie draairichting , en voelen of je de compressie slag voelt . Voel je die niet , wordt het raden wat het is , en na een goede compressie meting , met een compressiemeter , en blijkt daarmee dat de compressie inderdaad te weinig is , wordt het weer demonteren . Zou dan beginnen onder de kleppendeksel te kijken of daar alles nog goed vast zit , en niet een klep te vast / los staat.
 
Back
Top