This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip sp

Utopdezip

New Member
Kan ik een hexagon koelvloeistof tankje gebruiken voor mijn zip 2000. De normale sp tank is heel schaars en vandaar heel duur dus vind ik het niet waard. (Aerox radiator)
 
Wat ik je wil vertellen ... sommige KVS Tankjes zijn niet pas te maken met de STD Kappen , zodat er niet inzaagt / Freest is etc etc zonder dat het te zien is ,
 
Wat ik je wil vertellen ... sommige KVS Tankjes zijn niet pas te maken met de STD Kappen , zodat er niet inzaagt / Freest is etc etc zonder dat het te zien is ,
Als je voor de buitenwereld wil doen of je geld hebt dan zul je wat binnenkappen moeten opofferen. Want waarom zou je anders een cheapie cheapie aerox rad in een Zip sp bouwen....
Hexagon velgen en vork erin en bijna net een echte SP
 
STD SP Tankje op een ZIP, vind ik persoonlijk netter , echter de prijzen die ze tegenwoordig vragen voor een gebruikt SP tankje is niet weinig
Alternatief is te werk gaan met een ander tankje , wat inhoud dat je in de binnen kap moet gaan zagen / frezen