zip sp sproeier

Status
Not open for further replies.
als je liever een onlogische volgorde als manier hebt moet je dat vooral doen.
Als je de goede manier gebruikt scheelt het jezelf ook nog is een hoop tijd.
Je gaat je reet toch ook niet afvegen voordat je gescheten heb? Je moet het tenslotte dan alsnog doen
 
Je stelt over het algemeen eerst de carburateur af, en dan het variomatic gebeuren. Als iemand het anders(om) doet en het daarmee ook mooi lopend krijgt, prima toch. Op een standaard scooter steekt het toch zo allemaal nauw als een puber in een oude vrouw dus zo spannend is dat niet. Wie zich echt verveeld kan de manuals van verschillende scooters er op na slaan om te zien wat die erover te zeggen hebben.

Niks mis met discussie, maar zo'n iritant ondertoontje kan wel achterwegeblijven.
 
Jullie missen volledig mijn punt, en daarom had ik geen zin meer om normaal te reageren, aangezien jullie dat ook niet kunnen.

Met een standaard scooter, met de clip op de middelste stand is die scooter gewoon mooi af te stellen.
Je kan hem dan altijd nog een standje hoger of lager zetten, maar dit is over het algemeen niet nodig.

Dat is het enigste wat ik bedoel te zeggen.

Maar als er dan gelijk zo fel word gereageerd van Edwin ze kant, en daarna nog meerdere mensen, tja..

Ik zit hier ook alleen maar om mensen te helpen waar ik kan, maar als er dan gelijk zo gehakt en gezaagd word..
Dan hoeft het van mij ook niet meer.

Verder, zoals ik al zei, als de TS nog een vraag heeeft, dan beantwoord ik hem graag, maar op dat haantjesgedrag ga ik gewoon niet meer in.
Iedereen heeft uit eindelijk toch zijn eigen manieren en gewoontes m.b.t. het afstellen van een scooter.

Maar goed, ik laat het hierbij.
 
Gasnaald kan bij een originele scooter idd nagenoeg altijd in het midden blijven, zoals ze fabriek af ook staan. Alleen een ander uitlaatje (TS) valt nog steeds wel onder 'origineel'. Zoniet dan merk je het vanzelf. Dus als dat je punt was, mee eens ;)
 
Last edited:
Nou jongens het verlossende antwoord dan maar !!
( na zo'n 14 loze reacties:p )

Heb het clipje een standje hoger gezet, en je raad het al... HET IS VERHOLPEN!

bedankt voor de leuke discussie en de reacties natuurlijk!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top