Zip sp oude model voorkap.

Pepijn#205

Well-Known Member
Aangezien er bij mij wat ophangpunten etc zijn afgebroken en hij niet zo heel net meer is wil ik graag een nieuwe voorkap kopen.

Heb al best lang rondgevraagd en gezocht maar kan het helaas niet vinden.

Iemand enig idee waar ik hem kan kopen? en hoe duur? (voor een zip sp oud model)

Mvg Pepijn.
 
Advertisement - register to remove this

Heb/had dus tot 5minuten geleden een bestelling staan bij easyparts, de voorkap en binnenkap stonden nu 3 weken in back order. En kreeg net een mail dat ze voor hun onleverbaar waren.

Ben dus verder gaan zoeken maar kon nergens een webshop of normale winkel vinden waar het wel te koop is.

Iemand alsnog een idee naast easyparts waar ze wel te koop zijn? zowel voorkap als binnekap.
 
Ik kan nog wel aan een binnenkap komen die nog perfect is e.v.t ook een aangepaste.

Maar goed naast easyparts kan je Matton proberen en Leertouwer" dat zijn scootersloperijen de 1 zit in schalkwijk "www.matton.nl en de ander in soest"
weet van die alleen ff geen webpage.

Succes oihoi
 
Crazybond700 said:


Hahaha naja dan weten we dat ook weer, soms ligt de oplossing voor de
hand he.

Voor TS.

je kan hen ook mailen wat je pcies nodig hebt door een lijstje in te vullen en dan mailen zij je terug of ze het hebben liggen maarja denk het haast wel.
maar volgens mij is die wel prijzig heb ik begrepen
Succes
 
MAtton valt zo en zo af, heb even gekeken en ze vragen voor een 2e hands voorkap 100E stelletje imbicielen :p daar heb ik een nieuwe poly voor en voor 60 een nieuwe blanke(al waren ze nog leverbaar).
Maargoed ik heb gemaild naar leertouwer en wacht het allemaal even af.
 
pd-tuning said:
MAtton valt zo en zo af, heb even gekeken en ze vragen voor een 2e hands voorkap 100E stelletje imbicielen :p daar heb ik een nieuwe poly voor en voor 60 een nieuwe blanke(al waren ze nog leverbaar).
Maargoed ik heb gemaild naar leertouwer en wacht het allemaal even af.


Ja ik weet dat matton erg prijzig is nu ze ook die nieuwe eigenaren hebben, toen ook al best wel maar goed.
En als leertouwer niet wat is kan je dan niet iets direct via piaggio bestellen oid ?
 
haman said:
fred motoren kan ze zoizo bestellen ... nieuwe blanke voorkap sp 98 en alle andere kappen die je nodig mocht hebben

Kan dus bij leertouwer voorkap+binnekap voor 40eutjes meenemen, maar heb het het liefst gewoon nieuw. Dus zal fred inderdaad eens bellen, helemaal niet aan gedacht (is ook vlak bij :) )
 
dus als ik het goed begrijp heedt easyparts je een mail gestuud dat ze de kap niet kunnen leveren? ik heb er namlijk ook al 1 een paar weken in bestelling staan (6 weken oid) en nog geen bericht gehad...

Maar nu weet ik ook weer wat andere opties :D
 
Kreeg ik via mail:

Beste Pepijn Quist,

Je ontvangt deze e-mail omdat één of meerdere artikelen van bestelling 350382 langer dan 3 weken in back-order staat. Wij verwachten de artikelen niet meer op korte termijn binnen te krijgen en hebben daarom de artikelen in de bestelling op uitverkocht gezet.


Ik bel fred straks even op en anders ga ik even langs, leertouwer is trouwens heel goedkoop. Sp voorkap en binnenkap voor ca 40euro samen maar dat is 2e hands. Ik laat nog wel weten of het is gelukt bij fred. groetjes
 
Sibo said:
Ik had er een paar maanden terug een besteld bij de jager die was in een dag (met spoed) binnen...

koste me toen iets van 50euro

Genoeg keuze voor leveranciers dus, ik hou jullie wel op de hoogte hoe en wat. Easyparts.nl is dus niks helaas.

Iig vast erg bedankt voor de info. :)
 
Net fred gebeld, maar hadden de afgelopen 3 maanden de kappen niet meer binnen gehad en is nog maar de vraag of ze ze binnenkrijgen. As donderdag hoor ik of ze daar leverbaar zijn.

Iemand adres/website van de jager toevallig?
 
Back
Top