Zip sp h2o

Fabian7

New Member
Hallo,

Ik heb de volgende vraag:
Heb een zip sp h2o te koop gezien met als eerste toelating in nederland 2017.
Laatste productie jaar van de sp was 2012.
Nu begreep ik van de persoon in kwestie dat het een overjarig model is.
Ben ik niet zo bekend mee.
Betekend dat de scooter in showroom gestaan heeft en in 2017 pas op kenteken gezet is ? Volgens kenteken check kan ik niet zien of het een originele h2o is omdat hij dus pas in 2017 op kenteken gezet is en waarschijnlijk niet meer als h2o op kenteken gezet kon worden dan denk ik ?

Mensen tips ?

Advertisement - register to remove this

Het jaartal kan je vinden in de kappen (indien orgineel) banden leeftijd soms, en het blok. Mijn typhoon bijvoorbeeld stond op de koppeling (kant van carter) een datum vanuit die heb ik een ongeveer kwa bouwjaar. Misschien het waard om te controleren

Het jaartal kan je vinden in de kappen (indien orgineel) banden leeftijd soms, en het blok. Mijn typhoon bijvoorbeeld stond op de koppeling (kant van carter) een datum vanuit die heb ik een ongeveer kwa bouwjaar. Misschien het waard om te controleren
Bedankt voor alle info en tips !
Maar het is dus wel degelijk mogelijk dat hij op kenteken staat als 2017 terwijl het laatste productie jaar 2012 was ?

Kan iemand mij vertellen tot welk jaar de zip sp geproduceerd is kan er niks over vinden op google.
Ben op zoek naar een sp dus kom er verschillende tegen en wil graag weten waar ik op moet letten om te kunnen controleren of het een echte sp betreft

Back