Zip SP gejat; info over de dader gevraagd

Status
Not open for further replies.
Beetje vaag topic maarja..

Begin April is de ZipSP van Buubdaman gejat,is al een tijdje terug maar de laatste tijd krijgen we steeds meer berichten dat hij in Utrecht zou rondrijden.Het zou gaan om ene Jozef , een kamper.
Dit is allemaal aan de poltie doorgegeven van Utrecht,maar die hadden uiteraard betere dingen te doen :|

Setup
Hebo manston
Yasuni C16
21mm
Helmbak Filter

.
1_zip.jpg

Nu kwam vanmiddag dit mailje:

Hoi

ik weet al een tijdje dat jou scooter is gestolen
maar k zag hem net pas om scooterfreaks staan
want die gozer die hem heeft gestolen ken k namelijk en heb zon grote
pesthekel aan die gozer

hij heet : Joseph achternaam : onbekend

het is ene zigeuner maar een droppie

hij heb 1 poep ook blond haar onverzorgt

hij woont in voordorp in utrecht op het kamp

hij rijdt nu zelf op een runner 180 want hij heeft die van jou doorverkocht
voor 500
maar jou sp rijd wel in utrecht k zie hem regelmatig

maar pak die joseph asjeblief aan hij kwam bluffen kijk dezer sptje hebo
alles heb k uit soest van zon scooterracer bla bla

je contact is gestoot !!

groetjes ronald

Eind

Nu is de vraag of iemand weet wie die gasten zijn van het kamp in Utrecht en of het veilig is om er met wat mensen heen te gaan om even verhaal te gaan halen.

Adres (zover dat op een kamp bestaat) en achternamen of namen van vrienden van die gast zijn ook welkom.

Volgens mij wonen er wel wat mensen in Utrecht van het forum.

Advertisement - register to remove this

de connectie kamp en spelfouten leg ik persoonlijk vrij snel.
je weet niet wat je kunt verwachten, maar als het aan mij ligt staan er velen achter je. :)

Jep, heb deze ook wel 'ns zien rijden in Utrecht. Vondellaan om precies te zijn. Er zat een of andere vatzak op. Vond 'm toen wel vet maar dit is natuurlijk niet relaxed meer.

Hoe groot is dat kamp...

Kamp is 1 grote familie , daar wil je echt niet mee ouwehoeren...
Is het een klein kampje ofzo, ga met al je maten een dagje naar utrecht en zo hem op.

Wacht gewoon tot ie op die runner 180 komt , en ga dr dan met een paar snelle scooters achteraan en dan.........spreekt voor zich...

Nja we kunnen moeilijk een paar dagen in Utrecht gaan rondrijden om te kijken of we hem tegenkomen....

Misschien is die zip wel aan een "normaal" iemand verkocht die je gewoon ff bij zijn huis kan opzoeken en ff 'vriendelijk' kan vragen of hij hem even terug wil geven.

Mijn scooter is ook gister avond gestolen ook een zip sp voor me werk. Zeg maar wanneer je gaat ik ben er. Niemand heeft het recht iets te stelen. Ze moeten met hun poten van onze spullen afblijven ze werken er zelf maar hard voor. Greetz

Uuuuuuuuuuhm, ik denk nie dat het zo'n goed idee is om er met een aantal op af te stappen... Voor een keer dat je de politie iets goed kan laten doen ivm scooters...Verder veel geluk erme

inderdaad.. Kheb al een paar keer naar de politie gebelt, maar die komen telkens met een kutsmoes dat ze niet zomaar iemand aan kunnen houden, en zelfs als ik exact heb doorgegeven waar hij woont willen ze nog niet bij em gaan kijken... Terwijl hij al strafblad heeft...
dus fuck politie echt

Status
Not open for further replies.
Back