Zip SP Carter 3br tuned - MHR 70cc Team 3br max tuned - Malossi RHQ as p12

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
Hierbij bied ik te koop aan mijn oude blok stage 2 (MAX) tuned door 3br voor de mhr team cylinder. Blok is gestraald door Bart Hoedemaker van dit forum en is nog helemaal netjes zoals je kan zien in de fotos.

De cylinder zelf is stage 3 (MAX) tuned door 3br en heeft een OO zuiger. De wand is nog heel mooi, maar heeft wel een veegje bij de uitlaatpoort. Veegje stelt in principe helemaal niks voor maar ik denk ik zeg het maar even. Dit heeft absoluut geen invloed op de prestaties.

Malossi RHQ krukas pen 12. Is nog PERFECT. Niks te lijden gehad eigenlijk omdat er niet echt hard geknald is nog ivm met inrijden nieuwe lagers etc. Met naadlager van malossi erbij.

De combinatie van het getunede blok, de cylinder, een 24mm mikuni carburateur, rhq krukas, team 2004 uitlaat en hpi 2005 ontsteking heeft een score opgeleverd van 25,7pk op de koopmans bank, wat neerkomt op 20,6pk gecorrigeerd. :)

Liefst verkoop ik alles in 1 keer maar mag ook per onderdeel weg. Prijzen zijn bieden, maar kom niet met belachelijke bedragen. Alleen serieus geinteresseerden en alleen als je ook echt geld hebt. Afhalen is mogelijk.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top