Zip sp 98, met hexagon 180 en sp2000 velgen (Welk subframe?)

Huugoo

Well-Known Member
Hallo,

Ik ga binnenkort beginnen om mijn zip sp 98 op te bouwen, met een hexagon 180 blok eronder.

Maar welk subframe moet ik gebruiken. Want ik gebruik ook zip sp 2000 velgen, en normaal moet je dan een 2000 subframe nemen (anders staan de wielen niet in 1 rechte lijn) maar hoe zit dit als je een hexagon blok eronder gooit?

Welk subframe moet ik pakken:
- Hexagon
- Skipper
- Zip sp 98
- Zip 2000
- Runner misschien?

Ik heb echt geen idee, heb ook nog niet gekeken welke passen etc.

Alvast bedankt:)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb per se geen ervaring met 180 blokken onder zip , maar naar mijn weten moet dat gewoon passen hoor , de ophangingspunten aan het blok zijn dezelfde als van een 50cc

Ooit probeerden we een 180blok onder een typhoon te hangen en dat gin plug & play ... Misschien dat je in problemen geraakt met de uitlaat?
 
Je kunt een 50cc subframe gebruiken maar dat is net te smal. Je kunt het aanpassen door aan de binnenkant telkens wat weg te slijpen (aan beide kanten!) tot het past. Maar dan trilt het wel als de ziekte, standaard hangt een Maxiscooter subframe in een soort bus in het frame. Het beste is om dat op het 50cc frame te lassen.
 
Je kunt een 50cc subframe gebruiken maar dat is net te smal. Je kunt het aanpassen door aan de binnenkant telkens wat weg te slijpen (aan beide kanten!) tot het past. Maar dan trilt het wel als de ziekte, standaard hangt een Maxiscooter subframe in een soort bus in het frame. Het beste is om dat op het 50cc frame te lassen.

Is er geen andere opties? Ben niet zo'n super fan van lassen ed.
 
Back
Top