Zip SP '98 kappenset + custom zadel + achterlicht unit zip sp '98 + team 2006 uitlaat

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
Moet voor zaterdag weg wegens ruimtegebrek. Koopjesjagers doe geen moeite anders stal ik het gewoon ergens anders als het niet anders kan.

- Alle buitenkappen + binnenkappen + achterspoiler hoogglans zwart Koso XR-SR (144 euro nieuw) dashboard netjes ingebouwd in de stuurkap, met 4 geboorde gaatjes voor de knopjes op het dashboard. Een metalen plaat houdt het dashboard op zijn plaats. Draadboom kan er eventueel ook bij want de lichtunits werken voor gewoon (doorverbinden aan accu als je een racer hebt). De kappen zelf zijn thiefzwart metallic met een groen-blauwe pearl er door gemixt. Verkleurt dus in het zonlicht.

Kappen hebben geen enkele kras, het achterspatbord is bewerkt zodat ie past boven het achterwiel.

Inclusief dashboard en kabelboom + binnenkappen + achterspoiler 550 euro! Achterlicht unit zit er niet bij, deze achterkap met lichunit is extra leverbaar voor een meerprijs van 70 euro.

Hier foto van de set nog gemonteerd op mijn zip '98

- Speciale buddyseat met MHR logo erop gestikt. Zo goed als nieuw. Speciaal waterafstotend kunstleer. Bekleding heeft 150 euro gekost heb ik een bon van. 150 euro.

- Remsysteem op druk, remklauw rood gecoat met malossi remblokken die bijna nieuw zijn, BF Goodridge stalen remleiding z.g.a.n en remhendel. VERKOCHT

- Malossi Team 2006 uitlaat. 5km oud, compleet met ophanging. Geen enkel spoortje roest. Gewoon zo goed als nieuw.

270 euro

Prijzen zijn allemaal zo goed als vast. Geen dromers. Bij serieuze interesse pm'en.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back