Zip Sp '98 frame Topstaat - Custom Zip SP Zadel - Veel Pia spul zip sp '98 en 2000

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
- Hierbij biedt ik aan een eerlijk, recht, in gewoon topstaat (lees nieuwstaat). verkerend Zip '98 frame; hoogglans zwart gecoat Zeer netjes gecoat, framenummer is niet mee gecoat en afgeplakt en dus nog perfect leesbaar. Inclusief Koopmans omgelast subframe.

Er is nooit in het frame gebeund of aan gelast met verstevigingsstangen o.i.d. dus 100% origineel.

200 euro VASTE prijs




- Buddyseat Zip SP '98 buddyseat met een ontwerp naar eigen smaak. Aangezien ik geen Zip Sp 98 meer in bezit heb, moet deze dus ook weg. Bekleden is gedaan door een bedrijf in Den Haag en kostte mij 135 euro. Het is bekleed met skaileer dat regenbestendig is. In nieuwstaat, misschien 10x mee gereden. :W

150 euro



Verder kwam ik nog de volgende spullen tegen die weg mogen.

- 1 dell orto black editon 19mm met E13 schuimfilter. Filter is als nieuw, carb zelf heeft ongeveer 100km gedraaid dus dat is ook als nieuw. 60 euro exclusief filter, 80 inclusief filter
- 1 zip sp '98 voorveer goede staat 25 euro
- zip sp 2000 voorveer topstaat 35 euro
- zip sp 2000 achterveer topstaat 35 euro
- zip sp 98 origineel stuur met remhendel 15 euro
- zip 2000 stuurkap 10 euro
- zip sp 98 koelpijpen 35 euro
- zip sp 98 achterlichtunit met zeer netjes rood gemaakte knipperlichten met stekkers compleet werkend achterlicht en zijknipperlichten! Achterspatbord zit er nog op. In TOPSTAAT 80 euro
- zip sp 2000 remschijf origineel 20 euro
- zip sp 2000 uitlaat met OPPERVLAKKIGE ROESTVORMING 30 euro


& hele hoop zip sp '98 en zip sp 2000 varios, koppelingen, originele zip sp 2000 cylinder (geen fotos, kan bij interesse wel gemaakt worden)

Foto's:







Kom niet met onzin biedingen of vragen of ik iets vast voor je wil houden. Als ie iets wilt hebben, dan gaarne direct betalen. :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top