This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip sp 2000 kappen

scootergek1986

speedfreak
hal0o0ow

ik heb een vraag

de kappen van een zip sp 2000 zijn zeer mooi zijn deze passend te maken op een typhoon frame of passen ze er gewoon meteen op ?>?\

heeft iemand serieuze reacties ??

alvast thanks

grtz helm0nd-tuning-member

krijgen we nu elke x een topic met passen deze kappen op deze scooter lees het andere topic ff over die viva. want geen enkel frame van een ander merk is natuurlijk identiek dus past het niet/

de frames lijken wel veel op elkaar (aangezien het wel van het zelfde merk is)
maar een typhoon is gewoon stukken groter als een zip en de kappen zullen dus nooit zomaar gaan passen.
Als je ze wel (mooi) passend wil maken gaat daar echt heel veel werk in zitten.

De zip die ik heb is ook gewoon een Type 3 frame en er zijn hier en daar beugeltjes geplaats om de kappen te bevestigen dus wrm zou dat niet bij een nrg frame kunnen.
Alleen moet je opbouwen vanaf de Buddybak.
Als de buddybak niet past op het nrg frame kan je de rest ook wel aardig vergeten.

omdat typhoon frame miss groter is dan een zip frame.

Als je de kappen nog moet aanschaffen, zal ik eerst ff paar lenen en kijken of het uberhaupt wel wil.

maar wie niet waagt, wie niet wint

thanks mensuhh
joa ik ken niemand die een zipje heeft dus vandaar dat ik het hier vraag
mensen met serieuse reacties bedankt he'
grtz

grtz helm0nd-tuning-member??? member?

naja ontopic:
Kan je niet gewoon een x die kappen passen dan? waar woon je in helmond mayb dat ik wel iemand weet bij je in de buurt met een zip sp 2000