Zip Snor wil niet harder na verwijderen varioring

Status
Not open for further replies.

Buschh

New Member
Hai Allemaal,

Ik heb een piaggio zip 2000(snor) en heb een originele snor cdi+varioring. Nadat ik de varioring heb verwijderd rijd de scooter nogsteeds maar 28. Hoe zou ik de top hoger kunnen krijgen en rond de 35/40 rijden. Ik zou graag geen varioring in mijn scooter willen.

Ik vindt dit erg raar aangezien vrienden van mij ook met snor cdi rijden zonder varioring en zij wel de top van 35/40 halen.

mgv,
Timo
 
Advertisement - register to remove this

Koop een brom scooter... Door zulke mensen als jij word het opvoeren alleen maar nog lastiger gemaakt.. Tot onmogelijk.. Voor een snor scooter vind ik dat niet eens zo erg, maar voor een bromscooter dat dan ook nog op de rijbaan moet rijden waar ook nog autos rijden.
Het is met een bromscooter al amper begrensd lastig om met al het overige verkeer mee te komen..

Dus bij deze geen hulp van mijn kant.

Ik denk dat je erg blij mag zijn als je 30 / 32km per uur haalt.
 
Ik hoop dat je de juiste ring eruit hebt gehaald haha. Daarbij, misschien is de afstelling niet meer juist dus check je bougie of die koffiebruin is. Anders een brom cdi erop monteren met een varioring alleen dan loopt hij wel wat harder dan 35/40 km/h. Dus check even of je mengsel goed is, dit kan invloed hebben op je snelheid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top