Zip snor omkeuren naar brom.

DennisP

Member
Hi,

Ik wil mijn zip omkeuren van snor naar brom kenteken. Ik vroeg me af wat ik hier allemaal voor nodig heb. Ik wil hem in eerste instantie volledig standaard laten keuren. Dus met de standaard setup zoals een zip met brom kenteken uit de fabriek zou komen.

Betreft een (standaard) snor model uit 2011 4takt 2v.

Waar ik zelf op uitkom wat ik nodig heb;
- Brom CDI
- sproeier....? (zit nu standaard 75? in)
- rollen....? (nu standaard 10 gram)
- Druk en Trekveren? Deze zijn nog standaard van 2011 dus misschien verstandig meteen te vervangen voor nieuwe.

- Varioring heb ik al.

Kan iemand mij helpen met de standaard afstelling van een brom model? Of vergelijkbaar met aftermarket onderdelen. En zijn er nog dingen welke ik over het hoofd zie?
 
Advertisement - register to remove this

Druk en trekveren zijn hetzelfde, sproeier kan je wel 75 laten, als dit niet lekker rijdt kan je er een 78 in doen. Rolletjes standaard in brom is 6.4 gram.
Post automatically merged:

Druk en trekveren zijn hetzelfde, sproeier kan je wel 75 laten, als dit niet lekker rijdt kan je er een 78 in doen. Rolletjes standaard in brom is 6.4 gram.
Volgens mij zit er ook nog bromvertanding in ipv snor vertanding.
 
Hmm oké, de trek- en Drukveer zijn inmiddels al best oud. Wat is een vergelijkbare sterkte om deze te vervangen aangezien de originele nergens verkrijgbaar lijken te zijn?
Malossi witte Trekveren en een malossi witte Drukveer?
 
Back
Top