zip probleem met afstelling

raymondkievit

Well-Known Member
hoi,
ik heb een zip rst.
setup:
50cc dr
sito plus uitlaat (pot model)Ontgrenst
14mm dellorto carb sproeier 78
de rest is orgineel.

De eerste dag dat ik hem had deed hij het perfect.
maar de dag er na Begon hij op eens te ploffen uit de uitlaat.
en daarna starte hij niet meer.
ik dus cillinder na gekeken,onsteking na gekeken niks mis mee,er zat pas een nieuwe bougie in (scooter was net in een zaak gereviseerd)
maar nu probeerde ik dus de bougie van mun typhoon en toen wou hij op eens heel moeilijk starten na eventjes gelopen te hebben deed ie ut wel ma starte telkens moeilijk en wou niet stationair lopen.
maar nu was de oude bougie een ngk b9... en die van die typhoon een ngk b5.... maar nu denk ik dus zelf dat gewoon de warmte graad van de bougie niet goed is.
maar nu is mijn vraag wat voor bougie zit orgineel in een zip rst (ac)
en heeft er mischien iemand ervaring mee wat het anders kan zijn??
 
Advertisement - register to remove this

oke bougie is grijs en er zit nu een 68 in
heb er 72,76,78,80 in gehad maar het blijft allemaal het zelfde.
iemand een idee waar dit aan kan liggen heb de keering en alle pakking al nagekeken en kon nerges wat vinden.
 
mijn membraam is helemaal goedkomt geen ligt door heen.
maar nu merkte ik wel dat het spruitstuk niet goed er op ging en volgens mij lekt hij daar ook kan ik hier vloeibare pakking gebruiken ?? (is benzine bestendige)
 
oke heb nu vloeibare pakking bij mun membraam gedaan en bij he spruitstuk.
is nu iets beter geworden heb nu ook sproeier maat 74 er in zitten
maar nu komt hij als ie wamr is nog niet op toeren ligt dit aan de sproeier maat ??
 
oke ik heb nu 4.4 gram rollen paarse trekveren,standaart druk veer nu stoekt ie af en toe met weg rijden omdat hij dan niet op toeren komt.
bougie is grijs lucht stel schroef helemaal dicht (enigste manier dat hij het doet)
 
Back
Top