Zip probleem elektra

Koen321

Member
beste,

ik heb een tijd geleden een werkende zip 4t iget omgebouwd naar 2 takt. Dat motorblok leverde problemen dus nu bouw ik alles terug. Nu zit ik met een aantal problemen.
- Remlicht constant aan.
- knipperlichten heel zwak en niet juiste patroon
- dashboardlampje van knipperlichten blijft knipperen (als het goed is moet ie helemaal branden)
- dashboardlampje van olie op 2t en bij iget gaat ie bij contact 5 seconden aan en dan automatisch weer uit. Bij deze blijft ie dus aan staan.
- koplamp doet het niet, (alleen grootlicht werkt bij schakelaar)

Nu was het remlicht probleem ook al bij de 2t kabelboom aangesloten. Maar daarvoor had ik nul van deze problemen. Weet iemand wat hier aan de hand is?
alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

beste,

ik heb een tijd geleden een werkende zip 4t iget omgebouwd naar 2 takt. Dat motorblok leverde problemen dus nu bouw ik alles terug. Nu zit ik met een aantal problemen.
- Remlicht constant aan.
- knipperlichten heel zwak en niet juiste patroon
- dashboardlampje van knipperlichten blijft knipperen (als het goed is moet ie helemaal branden)
- dashboardlampje van olie op 2t en bij iget gaat ie bij contact 5 seconden aan en dan automatisch weer uit. Bij deze blijft ie dus aan staan.
- koplamp doet het niet, (alleen grootlicht werkt bij schakelaar)

Nu was het remlicht probleem ook al bij de 2t kabelboom aangesloten. Maar daarvoor had ik nul van deze problemen. Weet iemand wat hier aan de hand is?
alvast bedankt.

Heb je de schakelaar op de rem al gemeten? Deze kan blijven hangen waardoor hij constant geschakeld blijft.

Heb je de schakelaar op de rem al gemeten? Deze kan blijven hangen waardoor hij constant geschakeld blijft.
Maarja dat is 1 probleem van de zo veel
Post automatically merged:

Ga t wel testen maar dat kan niet de reden zijn voor ook die andere problemen

Maarja dat is 1 probleem van de zo veel
Post automatically merged:

Ga t wel testen maar dat kan niet de reden zijn voor ook die andere problemen

Wie zegt dat ook? Je geeft zelf aan dat je een aantal problemen hebt. Je problemen een voor een oplossen totdat ze allemaal weg zijn is ook een manier.

Back